Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Lyn - FFK (15. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 jul 07, 23:56
Opprinnelig postet av denialsander

Det er opp til spissene og flankene på midtbanen og POSISJONERE seg avhengig av spillere vi møter, formasjon vi møter og - ikke minst - hvordan kampene utvikler seg underveis. Det å skylde på 4-4-2 som formasjon for at ikke FFK evner å ha bredde i angrepet blir litt for enkelt, synes jeg. 


Jeg bare forholder meg til enkle fakta:
1) FFK spiller nå med 4-4-2-formasjon
2) FFK spilte i fjor med 4-3-3-formasjon
3) FFK har betydelig mindre bredde i angrep nå enn de hadde ifjor, med mye av de samme angrepsspillerne

Så forsøker jeg å se litt nærmere på grunnene til det er sånn, jeg legger ikke "skylda" på formasjonen, jeg bare nevner det som en mulig forklaring på fenomenet.

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 01 aug 07, 08:08
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Jeg visste dette alt, men det var jo akkurat som jeg sa!
Antakelsene var jo riktige, han valgte å gå ut i protest. At han heller ville gå ut, enn å ha måttet flytte seg opp på tribunen synes jeg er tåpelig.
Jeg sier ingenting på at vaktene opptrådte feil, men når han først kom i den situasjonen, så synes jeg det er tåpelig å velge å gå ut.

Noen ganger må man markere seg for å få frem et standpunkt. Hvis Zoran hadde flyttet seg opp på tribunen ville vaktene fått rett - til evig tid. Nå fikk han komme tilbake. 



De ville jo ikke det. Det var jo de som tok feil, og dette kunne blitt tatt opp i etterkant. Dessuten visste han jo ikke at han ville få lov å komme inn igjen, det er DET jeg reagerer på.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 01 aug 07, 09:48
Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Jeg visste dette alt, men det var jo akkurat som jeg sa!
Antakelsene var jo riktige, han valgte å gå ut i protest. At han heller ville gå ut, enn å ha måttet flytte seg opp på tribunen synes jeg er tåpelig.
Jeg sier ingenting på at vaktene opptrådte feil, men når han først kom i den situasjonen, så synes jeg det er tåpelig å velge å gå ut.

Noen ganger må man markere seg for å få frem et standpunkt. Hvis Zoran hadde flyttet seg opp på tribunen ville vaktene fått rett - til evig tid. Nå fikk han komme tilbake. 



De ville jo ikke det. Det var jo de som tok feil, og dette kunne blitt tatt opp i etterkant. Dessuten visste han jo ikke at han ville få lov å komme inn igjen, det er DET jeg reagerer på.


Tror du virkelig at vi hadde ï det hele tatt BLITT HØRT, hvis v i hadde tatt opp dette med NøFF eller noen andre i etterkant?

Neppe. Viktig at man ikke lar sånt skli forbi, at man reagerer på uakseptabel oppførsel fra maktsyke "sikkerhetsvakter".

Restriksjoner møtes med reaksjoner!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 aug 07, 09:50
På tide å stenge denne tråden?? Diskusjonen begynner å bli rimelig fjern fra "kamptråd".....

---------------------------

RednWhite


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 aug 07, 09:57
Det skal vel nevnes at vaktene på Ullevål alri har vært helt gode i toppen.... Har hørt eksempler derifra før som går på at folk har blitt bedt om å gå fordi de har reist seg opp på en sitte plass og klappet ved en stor sjanse "personen bak klaget på at han ikke så noe" når den personen reiste seg opp, og fikk valget, enten sitte i ro, eller forlate stadion... (var på landskamp) vet ikke om det er faste ullevål vakter eller om det er forskjellig fra vif, lyn eller landslag..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 01 aug 07, 10:06
Opprinnelig postet av HotDream
På tide å stenge denne tråden?? Diskusjonen begynner å bli rimelig fjern fra "kamptråd".....


Vi trenger ikke spore av, men dette skjedde under kampen, så ser ingen grunn til det...?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 aug 07, 13:48

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av HotDream
På tide å stenge denne tråden?? Diskusjonen begynner å bli rimelig fjern fra "kamptråd".....


Vi trenger ikke spore av, men dette skjedde under kampen, så ser ingen grunn til det...?

Vet jo det, det er bare ikke kamptråd. Kampen foregår mellom 2 lag nede på banen og tråden skal vel handle om det? Lag en egen tråd om hvor teite du/dere syns vaktene på Ullevål er da vel....
Ellers så er det ikke så viktig. Var bare et forslag til de som er moderatorer her inne.

---------------------------

RednWhite


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 aug 07, 16:51
Endret: 01 aug 07, 17:05

Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg bare forholder meg til enkle fakta:
1) FFK spiller nå med 4-4-2-formasjon
2) FFK spilte i fjor med 4-3-3-formasjon
3) FFK har betydelig mindre bredde i angrep nå enn de hadde ifjor, med mye av de samme angrepsspillerne

Så forsøker jeg å se litt nærmere på grunnene til det er sånn, jeg legger ikke "skylda" på formasjonen, jeg bare nevner det som en mulig forklaring på fenomenet.

nå må vi ikke bare se fremover på banen. greit. ffk skorer kanskje ikke like mye mål fremover som de gjorde i 4-3-3 formasjon. men hvis vi tenker bakover så har de sluppet inn betydelig mye mindre mål. å det syns jeg er positivt med at vi har gått over til 4-4-2.

men ser du på laget vårt i år. så kunne vi kanskje spilt 4-3-3. har en sterkere midtbane med wehrmann. gashi å bjørkøy.

både tarik å fofana trur jeg hadde spilt mye bedre som kanter i et 4-3-3 system. så jeg trur nok vi hadde sluppet inn mindre mål med dagens stall i 4-3-3 formasjon, i forhold til ifjor.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 aug 07, 01:50
Forresten, hva sto det på de 2 bannerne som ble dratt over VG-Svingen? Kan ikke finne noen bilder av det.

lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 03 aug 07, 13:36
Æsj, Lyn får poeng like ufortjent som cupkampen mot Bodø/Glimt. Derfor ble jeg sett i FFKskjerf og Glimtdrakt etter kamp.

---------------------------

Andres meninger støter meg.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340