Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 sep 05, 11:49
Når sesongen skal oppsummeres så er det helt sikkert veldig mye som er kritikkverdig.  Jeg er også negativ til endel grep som har vært tatt denne sesongen.  Men når FFK er i nedrykkstrid er det ikke tid for det.  Kritikk må være kontruktiv og ikke ødeleggende.  Alt maset om Ringberg/Risholt bidrar ikke positivt.

At Drillo burde ha foretatt bytter i pausen er jeg enig i, men det er også konstruktiv kritikk.   Drillo svarer på de spørmål han blir stilt og han stilles hele tiden spørmål om det samme. Nemlig sjangsen til det og det.  Og slike spørsmål er faktisk helt uinteressante og uvesentlig.  Om det er 60% for å slå fex molde så er ikke det noe interessant.  Hvilken tropp FFK stiller og hva som er gjort av forberedelser i forkant er derimot interessant.

Jeg er enig i at grep må tas, men det er Drillo som er trener og det er han som må ta dem.  Man må ikke underbygge autoriteten til Drillo.  Drillo besitter utrolig mye kunnskap om fotball og han har tidligere bevist at han er god nok.  Men da trenger han en spillergruppe som tror på det han sier og følger 100% lojalt opp.  Og spillerne påvirkes av det pressen skriver og det supporterne sier.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340