Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09

Lagt til: 17 apr 25, 10:51

Yaw Amankwah i TV2 har vel alltids litt greie på fotball. Han mener at FFK har fått i overkant godt betalt i de første kampene, og jeg greier ikke å være helt uenig. Fem scoringer med såpass haltende angrepsspill må bety mye flyt (som flaks kalles i fotball). Ett eneste av de målene har kommet i ordentlig åpent spill, ellers altså to etter innkast (!), en straffe som var riktig dømt, men forferdelig klønete og unødvendig - og "styringen" mot Brann som går i vinkelen, tja, én av tusen ganger?

Med tanke på dette er jeg temmelig nervøs før Sandefjord-kampen (OK, det er jeg forresten bestandig). Det blir ikke 10 000 tilskuere og de samme inspirerende rammene som i de to første hjemmekampene, Blåhvalene klarer neppe å sette fyr på bortetribunen (billedlig talt). Det blir en slitekamp, en hverdagskamp om den aldri så mye er på 2. påskedag. Sandefjord er et lite spektakulært, men farlig godt lag, bare spør Molde.

Jeg håper på forsvaret og at vi snubler inn et mål denne gangen også. Hvis det ikke plutselig løsner angrepsmessig, vil jeg være svært fornøyd med 1-0.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/01/2025 15:21 | 34df8bbb