- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Ja, det skjer da ting.
Hanstad vet jeg ikke noe om, men jeg ser at Transfermarkt priser ham til rundt 4,2 mill. Da må man vel si at relativt umeritterte spillere har kommet godt opp i pris. Jeg antar at den internasjonale oppsiden har blitt så vanvittig høy at det selvsagt er fristende å punge ut for å sikre seg spillere i riktig alder, vi får bare håpe at han - og FFK - lykkes
Så er det guttungen fra Mjøndalen. Jeg er nok tvilende til å hente spillere vekk fra nærmiljøet i så ung alder, mest av hensyn til gutten selv, men også fordi det er vanskelig å forutsi hva som kan bli av ham. (Og han må vel bli 16 før han kan få kontrakt?)
Når det er sagt, skjønner jeg jo at det er en eksepsjonell 14-åring. I fjor spilte han på Mjøndalens G14, G15, G16, G17 og G19(!). Han fikk altfor mange gule kort, så noe kan jo tyde på at temperamentet er der. Men han lagde også mål.
Det kanskje mest interessante med begge signeringene er at de viser hvordan klubbens omdømme har vokst - "eksplodert" er kanskje et bedre ord - på ett eneste år. Nå er det oss de vil til, talentene.
---------------------------
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb