Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 08 des 24, 09:27

Nei, detta var morro

Massivt overtak på tribunen. Massivt overtak på banen. 

Akkurat det siste var nok en overdrivelse, men vi var det beste laget. I hvert fall det minst dårlige. Vi åpner elendig og spiller med høye skuldre. Fall er veldig usikker og vi har flaks (Eller Fischer i buret) som gjør at vi ikke havner bakpå allerede etter fire minutter. Vi spiser oss heldigvis inn i kampen og etter det første kvarteret har egentlig ikke Molde noe mer. Ja, de har nok ballen mest i første omgang og vi skaper ingenting, men der er jeg egentlig ganske rolig.

I andre omgang blir det bare mer og mer tydelig at vi er det beste laget. Skaper fortsatt ingenting selv, men har full kontroll bakover og har ballen mest. I ekstraomgangene er det egentlig bare et lag på banen. Vi er soleklart bedre trent enn dem og vinner alt av dueller. Bare synd Skogvold ikke klarer å score på den enorme sjansen hans. Hadde heller ikke vært noe å si på om vi hade fått en straffe når Bjartalid blir felt.

Straffekonken er jeg veldig rolig før. God følelse hele veien. Det måtte bare gå veien. Var egentlig ikke i tvil i det hele tatt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/01/2025 15:21 | 34df8bbb