- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Opprinnelig postet av Sørsia
Dette blir min første finale fra tribunen. Var 11 år uten billett i 2006, så dette skal jeg nyte.
Blir en spennende sluttspurt på sesongen. Man bør prøve å jakte topp 5 for å være sikret Europa, men samtidig forstår jeg hvis klubben velger å prioritere cupfinalen.
Uansett, denne sesongen har vært terningkast 5+. Gøy å være supporter av FFK for tiden.
Akkurat nå ser det dårlig ut mtp topp 5. Hadde vært litt større håp om vi hadde fått med oss mer enn ett poeng fra kampene mot Godset og KBK ... poenget i Bodø var en bonus.
Nå tenker jeg fokuset må være å få en god avslutning på serien uavhengig av hva plasseringen kan bli, sånn at vi tar med oss trygghet på eget spill inn i finalen.
Ellers kommer vel billettene ut for salg for oss med sesongkort denne uka. Gleder meg!
---------------------------
Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"
Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23