Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 31 okt 24, 20:54

Ullevaal, gamle venn, vi sees snart igjen.

Jeg har tydligvis kommet i stemmeskiftet etter kampen i går, så du er ikke alene om problemer på det punktet.

Så er det utrolig morro med Rafn med hans historie med klubben. Det var tydelig veldig emosjonelt for han etter kampen i går. Jeg fryktet en liten reprise av forrige straffekonk mot Kåffa, men ble ganske rolig da jeg så hvor nære Fischer var på å ta alle straffene. Var bare tidsspørsmål før han fikk en regning til.

I finalen kommer vi til å være store underdogs, men det kan kanskje passe oss? Jeg skal ikke si at Molde har alt presset på seg, for så mye press kan det vel ikke være fra de få romsdalingene som kommer, men det er vel ikke så mange som kommer til å forvente at vi vinner. Null press på oss med andre ord. Bare å glede seg over dagen.

Kollapsen i Molde har vi garantert lært av. Som Hagen sa i går, de kommer nok ikke til å kjøre en blåkopi av kampplanen fra forrige kamp mot Molde.

Så forventer jeg at vi kommer til å dominere på tribunen, akkurat som i 2006.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23