Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 16 mai 24, 21:49
Endret: 16 mai 24, 22:06
Endret av: Rey

Dette var en magisk opplevelse. Kan ikke huske en slik stemning på stadion. Bare Forventningsfull glede før kampstart på tross av stekende hete. Den heten ble glemt så fort kampen var i gang for røyken fra TIFOen hadde ikke rukket å lette før 1-0 var i boks. Og da er det bare å trekke fram Stian Stray Molde igjen. For en spiller han har blitt. Jeg har hatt sansen for han hele veien, men for noen steg han har tatt i vinter. Han har blitt en klassespiller.

Ellers blir det nesten urettferdig å trekke fram enkeltspillere i dag, for dette var rett og slett en nydelig kamp over hele linja.Skal jeg klage på noe er det at Fischer dro på seg et gult kort for drøying når vi leder 4-1. Veldig unødvendig

Stemningen var som nevnt magisk i dag. Tror ikke det har vært slik trøkk under "For FRedrikstad" noen gang. Hovedtribunen drar i gang "Det er vi som er fra Fredrikstad" på eget initiativ. Store deler av hovedtribunen er med å hoppe på "Dem som ikke hopper dem er særpingær". Og stemningen på 5-1 målet (som dessverre ble annulert) var eksepsjonelt bra. Håper det ga de som er her sjeldent lyst til å komme tilbake og oppleve slik stemning på nytt.

EDIT: Så var det fint å høre "HATER" ropes fra Sørsia og "VAR" ropes tilbake fra Godsetunionen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340