Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 15 apr 24, 12:30
Endret: 15 apr 24, 12:46
Endret av: kanogvetalt

Om kampen, så synes jeg vi står godt mot S08. Det kunne se ut som de hadde knekt koden med hvordan de skulle angripe oss. På begge målere sodeforskyver vi hele forsvaret mot ballen, og de kommer bak/utenfra med en god hodespiller.

På det første måler er også Sørløk langt unna Sandberg når han legger inn. Woldezi holde offsidelinjen, mens Berget kommer med fart og kraft inn i situasjonen, og førstnevnte er da sjanseløs. Litt som på 2-2, da S08 stopperen er der, mens Kjeldsrud kommer inn i situasjonen utenfra.

Jeg skrev før kampen at jeg bare hadde hørt om Berget og Johansen på S08, men var da ikke klar over at Sandberg var der. 3 meget rutinerte spillere som vil bety mye for dette laget gjennom sesongen. Ingann av de sto 90 minutter, men de sørget for 3 av 4 målpoeng. Jeg skulle helt ærlig ønske at vi hadde minst en spiller av dette kaliberet. Vi har Kjeldsud, men han har på langt nær den erfaringen på toppnivå i Norge (og utlandet), og får jo heller ikke spille noe særlig.

Og så ønsker jeg å se Hendriksson, Rafn, Kjær, Begby på midtbanen fremover. Noen som kan spille ball. Riktignok var Bjørlo bedre med ball enn i foregående kamper, men har et stykke igjen, i mine øyne. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340