Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 apr 24, 01:40

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg har en følelse av at vi kan lykkes ganske bra, at mange av lagene vil bruke tid på å finne ut av hvordan de skal spille mot oss, og at det kan gi oss en god start, som igjen kan føre til at vi holder plassen. Men er ikke sjokkert om vi er på øvre halvdel til sommeren.

Deler denne optimismen. Nyopprykkede lag har en tendens til å gjøre det bedre enn man kunne forvente. Kan ha sammenheng med at nyopprykkinger er i generell medvind, har et velfungerende kollektiv med høy selvtillitt. Og de vet godt at de er opp mot hard motstand, så innstilling er at her må det kjempes med alt man har. Mens motstandere kan ha en tendens til å undervurdere et lag som kommer fra lavere divisjon, og som man ikke vet så mye om. Det er alltid vanskelig å mønstre 100% innsats mot et lag man har grunn til å gå ut i fra er svakere. 

FFK kan neppe flyte hele sesongen på denne effekten, men det kan gi en god start, og en forsterket selvtillitt som fører langt. 

Jeg har stor tro på at FFK overlever første sesong, og kanskje med god margin også. Men klarer de det, vil 2. sesong bli tøffere, for da er det ingen som undervurderer dem lenger. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340