Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 163

Lagt til: 17 feb 24, 13:18

La oss ta et dypt pust og tenke oss ett år tilbake.

Hvis noen da hadde sagt at vi i februar 2024 skulle møte VIF i treningskamp i Valhall, være relativt store favoritter på forhånd og ta seieren nærmest med et gjesp (og nesten uten kommentarer her på Forum) - ja, da ville nok vedkommendes mentale tilstand ha blitt bedømt som noe ... ustabil.

Nå skal det sies at for det første har vi et praktisk talt helt nytt lag siden da - og for det andre er VIF skadeskutt til de grader at de med det laget de stilte i går, neppe er den store opprykksfavoritten alle har ment. (Det vil selvsagt endre seg - de har vel penger etter salg.)

Men likkavæl da gitt. Det som har skjedd med FFK på tolv måneder kan vel ikke akkurat sammenlignes med oppvekkingen av Lasarus eller fotturen på Genesaretsjøen, men et lite fotballmirakel må vi nesten få lov til å kalle det. For all del, sesongen som kommer kan bli en gedigen skuffelse, særlig fordi forventningene stadig stiger, men vi gikk altså inn i sesongen 2023 etter så vidt å ha kranglet oss ut av bunnkampen i OBOS og vi går inn i 2024 med et lysegrønt håp om å holde oss unna samme problemstilling i Eliteserien.

Det er da verdt å tenke på?

Jeg fikk heller ikke sett hele kampen i går (pensjonister er som kjent travle mennesker). Men det jeg så, virket robust og solid og seieren var helt fortjent.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340