Husk meg
Brukernavn
Passord

Super-Ray har gått opp 7 kilo etter at han kom til FFK!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 sep 05, 10:51
Jeg registrerer også at enkelte Brann-supportere mener å ha funnet den virkelige årsaken til Kvisviks overgang i sommer - link - ganske spesielt om dette faktisk stemmer.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 sep 05, 10:56
Endret: 30 sep 05, 10:57
Er nok også det jeg har hørt for en god stund siden dessverre, noe av det som står i linken der. Det var også på bakgrunn av dette at jeg jeg tok en annen forumbruker i forsvar når han påstod at Kvisvik ikke hadde så mye penger som alle skulle ha det til, og alle lurte på hvor dum han var som kunne mene noe slikt.. Jeg ble kalt idiot og litt av hvert den gangen, men det ser da ut som jeg hadde rett allikevel. Ville dog ikke nevne noe spesifikt den gangen, men nå ser det ut som alt skal på bordet så...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 sep 05, 11:03
Om disse ryktene stemmer så er det jo veldig trist for Raymond.  Spillegalskap er noe som kan ramme alle og det er nærmest umulig å komme ut av.  Folk spiller seg lut fattige.

Hadde det vært opp til meg så skulle alle spilleautomater vært fjernet helt og lotto, flakslodd ol. samt tipping på div sport skulle vært regulert.  Regulert slik at man måtte ha et kort for å kunne spille og at kortet hadde en grense på 4-500 maks pr måned.  Jeg fatter ikke at ikke staten griper hardt inn når så mange familier går til grunne pga dette.  Det handler ikke bare om å være voksen og ta avgjørelser selv.  Svineriet kommer via glisende programledere på tv neste hver dag og man bretter ut at fok vinner en mill her og der.  Man kan ikke passere en enda kiosk eller togstasjone eller what ever uten at det blinker.  Noen har det i seg og klarer ikke å motstå fristelsen.  Og de fleste ser nok den store gevinsten som vei ut,

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 30 sep 05, 11:41
"Super-Ray godt opp 7 kilo etter at han kom til Fredrikstad"

Vel, det har vel strengt tatt jeg også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 sep 05, 11:57
Opprinnelig postet av kanogvetalt
"Super-Ray godt opp 7 kilo etter at han kom til Fredrikstad"

Vel, det har vel strengt tatt jeg også.


 velkommen til klubben.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
K. E. Herlovsen...grrrr


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 sep 05, 16:03
Endret: 30 sep 05, 16:05
Vi stenger denne tråden etter usanne rykter rundt Raymond, som hovedpersonen selv har reagert kraftig på.

PS! Kvisvik skal ikke selge huset i Saltnes.

---------------------------

Ansvarlig redaktør



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340