Husk meg
Brukernavn
Passord

I Napoli er alt trist naa

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 20 jun 04, 23:10
Klarer vi ikke 3 poeng hjemme mot Viking nå, så tror jeg det skal sitte veldig langt inne at vi berger plassen. Jeg er optimist frem til Viking kampen, men taper vi der så er det bare å forberede seg på 1 div er jeg redd. Eneste mulighet til at vi kan redde plassen i TL med tap mot viking er tre-fire forsterkninger til av MEGET GOD kvalitet. Tviler dessverre på at det......

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 jun 04, 23:20
dette blir helt klart tøfft ja!! men jeg tror vi klarer viking, og hvis ledelsen nå forstår alvoret ang forsterkninger, tror jeg vi klarer 6 seire til som betyr 18 poeng tot 28p, og det bør holde....:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 jun 04, 23:46
Endret: 21 jun 04, 00:10
Opprinnelig postet av Hubro7
Klarer vi ikke 3 poeng hjemme mot Viking nå, så tror jeg det skal sitte veldig langt inne at vi berger plassen. Jeg er optimist frem til Viking kampen, men taper vi der så er det bare å forberede seg på 1 div er jeg redd. Eneste mulighet til at vi kan redde plassen i TL med tap mot viking er tre-fire forsterkninger til av MEGET GOD kvalitet. Tviler dessverre på at det......
...holder.

Enkel kalkyle forteller meg at vi sannsynligvis må vinne syv av de resterende fjorten kampene for å berge plassen. Tviler meget sterkt på dette,
...selv med gode forsterkninger.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 jun 04, 00:24
1) Hvorfor i huleste må vi vinne 7 av 14 kamper for å berge plassen? vi ligger jo bare 3 poeng fra sikker plass.

2) Veldig enig med han som skrev om at forsvaret står og ser på. Gang etter gang rygger og rygger forsvaret. Spillerne må ut og støte. Hadde en av spillerne gått ut og forstyrret Kovacs så hadde vi hatt med 1 poeng hjem fra Tromsø. I stedet sto de å så på.

3) Når vi først er inne på forsvarsspill... hvorfor kom TIL i 2 mot 2 situasjon når Kovacs scora like før slutt. Kun Bjørnar og en til mot Gamst og Kovacs. Vi hadde 1 poeng i lomma, og skulle da forsvart oss. I stedet går vi hodeløst framover.

4) Begynner å få en mistanke om at Czwartek ikke er god nok for TL. Offensivt er han bra, men veldig mange mål i år har kommet på hans side. I dag er han vel involvert i hvertfall to av måla. Mulig at vi trenger en ny høyrebask også.

5) På TV2 sa de akkurat det som Costanza har vært inne på tidligere, nemlig at FFK burde satse mer på å forsvare seg. Det er morsomt at de tør å gå i angrep, men de er rett og slett ikke gode nok til å spille ut lag i TL slik de gjorde i 1. og 2. div. da blir det alt for høy risiko i spillet, sa Bengt Eriksen. Dette er jeg veldig enig i. Vi burde heller satse på å legge oss lavt med mange mann i forsvar og satse på kontringer med hurtigtoget West.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jun 04, 00:32
Opprinnelig postet av ajg
FFK burde satse mer på å forsvare seg. Det er morsomt at de tør å gå i angrep, men de er rett og slett ikke gode nok til å spille ut lag i TL slik de gjorde i 1. og 2. div. da blir det alt for høy risiko i spillet, sa Bengt Eriksen. Dette er jeg veldig enig i. Vi burde heller satse på å legge oss lavt med mange mann i forsvar og satse på kontringer med hurtigtoget West.

Amen. Det er ikke verre enn det. Vi spiller feil type fotball i forhold til hvor vi står hen sammenlignet med motstanderne. Eggen forsøkte tydelig en defensiv taktikk-variant i hjemmekampen mot Stabæk, men det var totalt mislykket. Men det var ikke selve tanken om defensiv trygghet og kontringer som gjorde at det mislykkes. Det var at spillerne ikke spilte med innsats og var direkte sløve. Jeg tror fortsatt vi bør satse på å bruke West på topp, med Ringberg som leddet bak West som kan fordele ballene. Ellers bør vi satse på raskt spill langs kantene, spesielt med Stian Johnsen på venstre, til dels Simen Brenne på høyre. Det er disse vi bør angripe med når vi kjører kontringer, så kan den sentrale midtbanen ta mer defensivt ansvar. Når kantene angriper bør Ringberg finne plass i boksen. Det viktigste om man skal spille med mange mann bak ballen er derimot disiplin, taktisk klokskap (man må vite når man skal angripe, og da skal man angripe 100%!) og innsats (må alltid ligge i bunn). Jeg tror ikke Ham Kam har noen bedre enkeltspillere enn FFK generelt, men likevel er de med på øvre halvdel. Gjør vi noen endringer rent taktisk, bør også vi kunne plukke seiere!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 jun 04, 00:48
Endret: 21 jun 04, 00:51
Opprinnelig postet av ajg
1) Hvorfor i huleste må vi vinne 7 av 14 kamper for å berge plassen? vi ligger jo bare 3 poeng fra sikker plass.
Jeg tar bare utgangspunkt i statistikken fra de siste sesongene. Vi bør nok minst ha 27-28 poeng for å sikre plassen. Muligens holder det med et par poeng mindre for å klare kvalifiseringsplassen,
...men da blir det mye om, hvis og dersom.

Vi får se hvordan det blir i år...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Treflis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 jun 04
Innlegg: 9

Lagt til: 21 jun 04, 00:59
Vi får håpe Glimt, stabæk og sogndal taper mer enn FFK resten av sesongen :cool:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 jun 04, 01:02
det er vel riktigere å ta utgangspunkt i sesongen så langt i år, enn de tidligere sesongene..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jun 04, 01:04
La oss ta en kamp av gangen :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 04, 13:54
Det som ergrer meg litt er at laga foran sniker til seg et og annet poeng hver eneste runde. Nå er døm 3 foran. :confused:

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 jun 04, 14:32
Opprinnelig postet av ajg
det er vel riktigere å ta utgangspunkt i sesongen så langt i år, enn de tidligere sesongene..

Statistikken lyver ikke, det VIL bli oppimot 27-28 poeng som trengs for å berge plassen. Ca. 1 poeng pr. kamp ligger grensa på, uansett hvilken liga i Europa du ser på...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 21 jun 04, 15:19
Statistikk, ja vel...
Følgende var status halvveis i fjor (og totalt):
Tromsø: 12 poeng (3 s, 3 u, 7 t). Høstsesongen: 17 poeng (5 s, 2 u, 6 t)
Totalt: 29 poeng (8 s, 5 u, 13 t)

VIF: 14 poeng (3 s, 5 u, 5 t). Høstsesongen: 14 poeng (3 s, 5 u, 5 t)
Totalt: 28 poeng (6 s, 10 u, 10 t)

Aalesund: 9 poeng (1 s, 6 u, 6 t). Høstsesongen: 19 poeng (6 s, 1 u, 6 t)
Totalt: 28 poeng (7 s, 7 u, 12 t)

Slår vi Viking er vår status:
11 poeng (3 s, 2 u, 8 t)
Hvorfor skulle ikke vi kopiere høstsesongen til Aalesund?

Statistikken viser at det er mulig, men så var det virkeligheten da.

---------------------------

Marching on together!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 jun 04, 16:04
Klart vi kan kopiere høstsesongen til Aalesund...slipper vi inn bare halvparten så mye billige mål så er vi der alt. Men da må vi ha inn to nye kvalitetsstoppere, og det brennkvikt!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 jun 04, 16:17
Endret: 23 jun 04, 01:30
...i tillegg til to backer !

Vi er i perioder fullstendig blottet for sideforsvar.

Vi må ha solide forsterkninger både på høyre og venstre side.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 jun 04, 17:02
Ønsker meg også et nytt forsvar,men hvor sannsynlig er det at det hentes inn 4 nye bra forsvarsspillere ? :rolleyes:

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jun 04, 14:37
Det trengs forsterkninger i alle ledd bakerst.:)


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340