Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd LSK - FFK (20.mai kl 17.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 15:15

Etter sesongstarten vi har fått i år burde det være greit å håpe på poeng på Åråsen, men LSK er et ekkelt lag. Siden vi gjorde comeback i Eliteserien i 2004 har vi møtt dem 16 ganger i tellende kamper. På de har vi vunnet fire, fått fem poengdelinger og tapt syv ganger. I tillegg har Frode Kippe skadet en haug av spillerne våre. Heldigvis har han lagt opp siden sist vi var oppe i Eliteserien. Noe positivt med å ha vært vekk fra det gode selskap såpass lenge.

LSK har fått en grei start på sesongen, men de virker ikke helt fornøyde. De klarte å gå på en smell mot Særp og Kristiansund. Det ble også braktap mot Glimt i serien, mens i cupen klarte de å slå ut serielederne. Ble også bare 1-1 mot Hamkam. Totalt 10 poeng på åtte kamper, mot våre 17. 

Laget vårt tørr jeg ikke gjette på en gang, for Thomassen kommer alltid med en finte. Enten ved å sette inn noen jeg ikke forventer eller små justeringer i formasjoner. Sist forventet jeg endringer på laget med Skaret ut og Kvile inn, men jaggu fikk Skaret fortsette fra start. Helt uventet for min del. JEg tørr derfor ikke tippe noenting... men seier blir det.

 

 

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 17:20

Laget : Fisher - woledki,Kvile,Aukland -Molde,Metcalf , Magnusson , Rafn - Kjær , Bjørlo - Sørløkk.

Sørløkk hadde en stor mulighet etter 8 min der han kommer alene med keeper og lobber,men bruker littfor mye kraft og ballen går akkurat over tverliggeren.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 20 mai 24, 17:27

Der kom den første "matchvinner " redningen fra Fischer


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 17:33

...og der kom nr 2...

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 17:35

Og der kom et latterlig gult kort på Aukland som nå må sone karantene neste kamp.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 17:36

Der fikk Aukland sitt fjerde gule kort for sesongen. Veldig billig, har jo ikke akkurat vært noe drøying i dag. Men det er samme dommer som i Brannkampen så det forklarer jo litt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 17:45

Mål til FFK etter 41 min. Magnusson etter langt innkast Laughing.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 17:45

Så deilig... Nydelig med mål fra Magnusson

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 17:46

For en talentløs dommer. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 17:48

Er vel helt greit at han ikke blåser på den. Hadde vært billig. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 17:55

Naah jeg syns den er ganske grei når han tråkker på foten til Bjørlo og feller ham. Han var ikke i nærheten av ballen,sånn som jeg så det.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 20 mai 24, 17:55

God omgang av oss. Sørløk vinner mye, men får ikke til mye med ballen i dag heller. Han kommer til avslutnings-/pasningsmuligheter, og er da utvilsomt ikke rett mann på de situasjonene. Samtidig kommer han til disse mulighetene pga utrettelig jobbing. Skal vi tro at han plutselig skal få et rent treff på ballen, eller bør han byttes ut?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 17:58

Aga er vel ikke noe bedre enn Sørløkk og han er jo alternativet. Da er det bedre at Sørløkk løper seg tom og Aga kommer inn nærmere slutten.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 18:03

Kjelsrud kan også komme innpå nærmere slutten ,og lage litt kaos i LSK forsvaret. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 18:25

Når en først snakker om drøying av tid så var det litt spesiellt at de medisinske personene fra LSK måtte jogge tvers over banen når den skadde spilleren lå og hadde vondt i beinet på utsiden av banen ved målet. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 18:59

Kampen over og vi vinner 3-0 etter at Sørløkk først skaffer straffe(igjen) som Aga sikkert setter,og så scorer Sørløkk selv på corner. Dette laget fortsetter å imponere selv på en dag der det kladder litt Laughing


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 19:03

Godt Thomassen ikke hører på oss og lot Sørløkk være på banen hele kampen. Nydelig resultat. God gjennomført kamp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 20 mai 24, 21:00
Endret: 21 mai 24, 08:39
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Godt Thomassen ikke hører på oss og lot Sørløkk være på banen hele kampen. Nydelig resultat. God gjennomført kamp

Det skal være sikkert og visst. Hadde han hatt fotballteknikk, så hadde han ikke spilt hos oss, så det er det ikke noe vits å drømme om.

 

Dog ikke like imponert over syte tiraden til treneren vår etter kampen. Det var rett og slett pinlig.Vi spiller som vi spiller. Vi er nyopprykket, og i utgangspunktet "underdog" mot alle de etablerte eliteserielagene. Så vi drøyer og sørger for å holde tempoet nede. Det er fair enough. Da må vi kunne stå for det.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 20 mai 24, 21:20

Jeg og reagerte på den reaksjonen etter kamp. Vi fikk kanskje et feilaktig gult kort i dag og var da langt unna å drøye noe særlig i dag, men tidligere kamper så har det vært riktig å slå ned på det. Da synes jeg det blir feil av Mikkjal (og Heier) å fokusere på det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 20 mai 24, 21:34

Uenig igjen Laughing Når en ser på det gule kortet til Aukland i dag og blant annet viking kampen,der vi fikk 5 kort og viking ingen,så er det greit å si i fra at det kan føles urettferdig. I Brann kampen drøyet vi mye,det er det ikke noe tvil om,men etter det så kan jeg ikke se at vi har drøyet noe særlig i det hele tatt. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340