Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd KFUM - FFK (12. mai kl 17.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 12 mai 24, 16:57

Fem minutter igjen til årets sikreste tap. Kampen mot Kåffa!

Utsolgt bortetribune, så kampen utenfor banen skal vi i hvert fall ta.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 12 mai 24, 17:06

Nydelig åpning, men det hadde vi i fjor også :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 12 mai 24, 17:24

Opprinnelig postet av Rey

Fem minutter igjen til årets sikreste tap. Kampen mot Kåffa!

Utsolgt bortetribune, så kampen utenfor banen skal vi i hvert fall ta.

Denne kan vi vel ikke tape, om ikke Kåffa bytter keeper da.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 12 mai 24, 17:27
Endret: 12 mai 24, 17:28
Endret av: Rey

Roter vi bort dette, så er det i hvert fall snakk om en Kåffaforbannelse

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 667

Lagt til: 12 mai 24, 17:35

Hvis en skal bruke var hver gang en misser et frispark,blir det hvertfall lange kamper Laughing Morsom start da.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 12 mai 24, 17:51

VAR har jo rett og det er forsåvidt i samme situasjon som straffen det blir blåst på. Men liker det ikke.

Og for en omgang. Det er mange som har manet fram dette resultatet med tipping på hjemmeseier i dag :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 667

Lagt til: 12 mai 24, 18:21

Ja er jo egentlig enig men det blir jo et spørsmål om hvor mange trekk tilbake det er greit å gå.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 12 mai 24, 18:29

Denne var vel grei nok. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 12 mai 24, 18:31

Ingenting å si på den, men interessant å vite hvor langt tilbake man kan gå. 

Gult kort til Thomassen også. Forsåvidt riktig det også, men det blir for dumt når det er fjerdedommer som gjør at vi bruker et bytte mer enn vi trenger.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 12 mai 24, 19:10

Fortsatt tror jeg at mange av lagene vil " finne ut av" spillestilen vår, og at andre halvdel av sesongen kan bli en reality check for vår del.

Men, det er også en følelse om at vi faktisk kan komme topp 3, eller i alle fall 4. Bør jeg tvangsinnlegges?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 12 mai 24, 19:44
Endret: 12 mai 24, 19:45
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Gult kort til Thomassen også. Forsåvidt riktig det også, men det blir for dumt når det er fjerdedommer som gjør at vi bruker et bytte mer enn vi trenger.

Det var faktisk helt latterlig av dommeren. Må forstå frustrasjonen over at dommerne ikke klarer å ha tavla klar. Så helt latterlig ut, og FFK må bruke et bytte ekstra.

Ellers fortsetter Mikkjal å levere. Dog var det nok av gavepakker i dag. Alt gikk jo inn. Kunne fint vært 6-0 i første omgang om straffa stod og stolpeskuddet gikk inn.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 12 mai 24, 20:18

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men, det er også en følelse om at vi faktisk kan komme topp 3, eller i alle fall 4. Bør jeg tvangsinnlegges?

Da tror jeg det blir fullt oppe på Kalnes. Kan vel egentlig bare tømme hele administrasjonsbygget og fylle på med folk fra Fredrikstad.

Jeg også tror jo at vi kommer til å få mer problemer utover sesongen, men fy så deilig det er å leke med følelsen av at vi havner på europacupplass.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 167

Lagt til: 13 mai 24, 10:48
Endret: 13 mai 24, 11:39
Endret av: Anders Strand

 

[/quote]

Da tror jeg det blir fullt oppe på Kalnes. Kan vel egentlig bare tømme hele administrasjonsbygget og fylle på med folk fra Fredrikstad.

[/quote]

Count me in - skjønt jeg havner vel på Ahus.

Neida, vi er ikke Norges tredje beste lag. Det var vel strengt tatt ikke Tromsø i fjor heller - men de hadde flyt og marginer med seg. Og det har sannelig vi også hatt i seriens første snaue fjerdedel. Mest av alt selvsagt at RBKs noe, eh, uortodokse personalpolitikk førte til at vi ikke trengte å "skyte gullfuglen" som man sier. Den kom så sannelig flaksende og slo seg ned helt frivillig. Dernest ved at vi har nå møtt tre lag med enorme skadeproblemer: Se f eks på hva Sandefjord kan utrette med et par nøkkelspillere tilbake!

Så kan man på den annen side si at dette ikke bare er flaks. Vi har hatt et like hardt program, men har tross alt ikke mye trøbbel med skader. Det betyr vel at det jobbes godt av trenere og medisinmenn/-kvinner, samt at vi har 17-18 spillere som kan gå rett inn og gjøre jobben. Jau, stallen vår er så brei at me kan unna oss å kvile Kvile. (Unnskyld, men jeg har ventet på den anledningen siden han kom til klubben ...)

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 15 mai 24, 09:21

Opprinnelig postet av Anders Strand

Se f eks på hva Sandefjord kan utrette med et par nøkkelspillere tilbake!

Sandefjord har vel ikke spilt cup kamper i midtuken før de 2 siste rundene, og det har nok bidratt i deres favør det også.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 167

Lagt til: 15 mai 24, 17:33

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Anders Strand

Se f eks på hva Sandefjord kan utrette med et par nøkkelspillere tilbake!

Sandefjord har vel ikke spilt cup kamper i midtuken før de 2 siste rundene, og det har nok bidratt i deres favør det også.

Det har du jo helt rett i. Med det kampoppsettet som er nå, inkludert den besynderlige fordelingen av hjemme- og bortekamper, er det en fordel for en eliteserieklubb å bli slått ut i første runde. ... så sant man ikke går minst til kvartfinale. (Men OK, det er ikke så lett å vite på forhånd.)

Cupen er vel da enda et eksempel på den flyten FFK har hatt i vår: hjemmekamp i 3. runde ga seier og penger i kassa. Men det kunne akkurat like godt ha blitt en tur til Trondheim og masse utgifter... og kanskje tap.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340