Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 27 apr 24, 15:26

Håpløst tidspunkt ja. Hvis dem vil at cupen skal få økt status kan dem ikke kjøre med slike tidspunkter. Det ødelegger hele dagen. Så kræsjer det jo tydligvis med 1. mai tog og litt sånt som jeg ikke bryr meg om men mange andre bryr seg om. Det kommer ikke til å komme mange tilskuere på denne kampen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 01 mai 24, 15:23

Positiv første omgang fra oss. Vi har stort sett veldig god kontroll på RBK og har de største mulighetene. Burde hatt mål også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 01 mai 24, 17:04

Wow å slå ut Rosenborg er VELDIG godt gjort. Jeg bøyer meg i støvet for en fantastisk kamp


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 mai 24, 17:12

Opprinnelig postet av Erikk

Wow å slå ut Rosenborg er VELDIG godt gjort. Jeg bøyer meg i støvet for en fantastisk kamp

Ditto! 

RBK ute. Bodø/Glimt ute, Brann ute. Begynner å se fint ut, dette. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 01 mai 24, 18:44

Utrolig moro! Og fortjent også. Med unntak av det siste kvarteret så syns jeg vi var like gode som RBK, og vi hadde flest store sjanser. Så ble vi presset en stund, desto deiligere når vi utnyttet muligheten når vi endelig fikk den igjen. Og at Aga fikk sitt første for året nettopp i dag ... nydelig!

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 01 mai 24, 19:04

Bortsett fra siste kvarteret var det rimelig jevnt, men jeg synes vi var et lite hakk bedre. Spesielt første omgang var vi veldig gode til å spille oss ut fra forsvaret med nydelig kombinasjonsspill og mange ganger ble det bra sjanser ut av det også.

Brandur er en kjempespiller og spesielt gjennomspillingen til Sørløkk som spilte videre til Magnusson alene med keeper var nydelig. Magnusson kom til overraskende mange sjanser og skudd i dag. Artig å se oppsettet vi hadde på midten i dag. Synes det funka bra.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 01 mai 24, 21:48

Da blir det bortekamp mot Raufoss i fjerde runde. Kunne vært verre. Håper mange rødhvite tar turen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 01 mai 24, 21:48

Da ble det Raufoss borte i cupen. Det kunne vert mye verre mener jeg.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 01 mai 24, 23:10

Morro hvordan det snur. Var ganske missunlig på særp som fikk endel lettere trekning forrige runde. Jeg er ikke det nå Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 02 mai 24, 08:13

3 bortekamper på en uke, men heldigvis ikke for lange reiser


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 02 mai 24, 11:31

Jeg har bare dårlige minner fra Raufoss, så det er det 1. div laget jeg absolutt ikke ville ha. Det burde uansett være en overkommelig oppgave for oss og heldigvis en rimelig grei reiseavstand nå som vi, som kanogvetalt skriver, har tre bortekamper på en uke. 2,5 time kjøring eller noe slikt er jo greit innafor. Blir forhåpentlig en del som rekker å kjøre opp rett etter jobb også. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 163

Lagt til: 08 mai 24, 08:33

Så er vi i 4. runde, for første gang siden yngre jernalder eller noe sånt. Dermed går cupen fra å være en slags pauseunderholdning til å bli ganske viktig.

Det er 11 måneder og 4 dager siden det absolutte bunnpunktet i fjorårssesongen. Om kvelden 4. juni var det neppe mange som trodde på opprykk etter at FFK hadde spilt en tvers igjennom elendig kamp på Raufoss.Riktignok tok vi med oss et aldeles ufortjent poeng fordi dommeren helt glemte å blåse av, slik at Lima kunne tuppe inn et rotemål langt utpå ettermiddagen.

Nå ja. I dag er FFK et helt annet lag, bokstavelig talt. Av de som startet der opp i fjor, blir vel muligens Rafn, Aukland, Metcalfe og Magnusson å se fra start nå, mens Begby, Kjeldsrud og Bjartalid eventuelt kommer inn.

Det blir naturligvis ingen feiende festforestlling i dag heller, og 3. runde viste med all tydelighet at et motivert OBOS-lag kan slå ut et av de beste eliteserielagene (heia Brann!). Men jeg venter/håper/ønsker meg en solid kamp, med innsats på eliteserienivå - og veldig gjerne uten ekstraomganger.

Hardcorefansen fra Ski tar selvsagt turen til Toten, og håper på følge fra mange. Husk at det kan ta litt ekstra tid gjennom Oslo siden kollektivfeltene nå er stengt for elbiler.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 08 mai 24, 13:27

Selv er man fast på jobb, så noen tur innover blir det ikke, men den eldre garde er sendt avgårde forå vikariere.

Har inntrykk av at det kan komme en del supportere fra oss der inne. Morro å kjenne litt på cupstemningen igjen og et reelt håp om å kunne komme oss til en cupfinale. Drømmen blir sikkert knust, men enn så lenge er det bare å nyte.

Og nei, det blir garantert ingen festforestilling i dag heller, men etter så mange år uten hverken festforestilling eller seire lever jeg greit med det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 08 mai 24, 16:51

Mye endringer på laget i dag: Nielsen, Skaret, Begby og Kjelsrud starter alle sammen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 mai 24, 18:35

Hælle måne til passivt forsvar på begge baklengsmåla. De får jo en evighet til å både lade og sikte. At ammunisjonen er god skulle jo bare mangle.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 08 mai 24, 18:46

Blir nok ingen artig pauseprat nå. Forsvarsspillet i dag er helt forferdelig. Ikke i nærheten av det vi har sett i serien i år. Lukter undervurdering

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 08 mai 24, 19:58

Da er vi videre :) smurfene ryker ut og kåffa får ekstraomganger:)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 mai 24, 20:06

Opprinnelig postet av Martin

Da er vi videre :) smurfene ryker ut og kåffa får ekstraomganger:)

Perfekt!

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 08 mai 24, 20:56

Hører Thomassen er fornøyd med spillet i dag. Kan ikke si meg helt enig i det, men vi vinner uten å ta ut for mye krefter forhåpentlig. 

Deilig å slippe S08 i cupen. Det hadde jeg ikke orket. Så er det fint med ekstraomganger til Kåffa ja. Men vi taper vel der inne likevel.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 08 mai 24, 22:00

Da ble det Vålerenga på Ullevål i cupfinalen. :)

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340