Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillertroppen 2024

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 12 feb 24, 13:04
Endret: 12 feb 24, 13:22
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

De nevnte spillerne er helt andre spillertyper samt tre år yngre enn Tarik. Ikke sammenlignbart. Når kontraktene dems går ut er de fortsatt yngre enn det Tarik er i dag. Hadde Tarik kommet for tre år siden, eller i fjor for den saks skyld så hadde det vært noe helt annet

Minner igjen om hvor gammel Frode Johnen var, da han kom tilbake til Odd, fra nettopp Japan.

Johansen og Berget er begge 33, og Tarik 35.

Berget er vel ikke så annerledes spillertype?


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 13 feb 24, 00:33

Er du så veldig sikker på at Tarik vil spille da ? Hadde vært morro hvis han ville men i de intervjuene jeg har lest ,har han ikke en eneste gang sagt at han har lyst. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 13 feb 24, 10:42

Tarik blir 36 om ca en uke. Derfor jeg skrev det i stedet for 35. 

Jo Inge Berget er vel ikke den lille raske driblefanten som Tarik er/var

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 04 mar 24, 10:39

I et intervju i Dagbladet sier Tarik at han hadde et ønske om å avslutte karrieren i FFK, nå når han kom hjem, men at det ikke ble slik.

Når jeg så kampen i går, så er det ikke tvil om at vi trenger å forsterke offensivt. Og han hadde uansett boostet sesongkortsalget.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 04 mar 24, 18:01

Klipp og lim fra dagbladet :

Jeg har vært i møte med Fredrikstad, men det ble ikke noe der. Jeg har akkurat blitt 36, har spilt i mange år, og Fredrikstads ambisjoner er litt annerledes enn mine. I tillegg spiller de på kunstgress. Det var den type faktorer som gjorde at det ikke ble noe, forteller Elyounoussi til Dagbladet.

Så hvis han tenkte å trappe ned i FFK så er det nok greit at det ikke ble noe av. Men det er forhåpentligvis andre jobber han kan gjøre i FFK.

Kampen i går var ikke noe bra i det hele tatt,og et steg tilbake i forhold til tidligere kamper. Men nå var jo også både Kjell og Bjartalid skadet.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 05 mar 24, 11:04

Opprinnelig postet av tynter

Klipp og lim fra dagbladet :

Jeg har vært i møte med Fredrikstad, men det ble ikke noe der. Jeg har akkurat blitt 36, har spilt i mange år, og Fredrikstads ambisjoner er litt annerledes enn mine. I tillegg spiller de på kunstgress. Det var den type faktorer som gjorde at det ikke ble noe, forteller Elyounoussi til Dagbladet.

Så hvis han tenkte å trappe ned i FFK så er det nok greit at det ikke ble noe av. Men det er forhåpentligvis andre jobber han kan gjøre i FFK.

Kampen i går var ikke noe bra i det hele tatt,og et steg tilbake i forhold til tidligere kamper. Men nå var jo også både Kjell og Bjartalid skadet.

 

Du tok ikke med den delen der han sier han kunne tenke seg å avslutte her?


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 12 mar 24, 13:02

Ny midtbanespiller: Erlend Segberg, kommer fra AAFK.

Har aldri hørt om kællen, uten at det sier så mye. Men det er vel sånne spillere vi kan få tak på: Norske, jevnt gode arbeidshester med (i dette tilfelle) en god del eliteserieerfaring.

Dessverre har han jo da også erfaring med nedrykk.

Nå blir det spennende å se hvem som skal ut. For vi kan da ikke ha en tropp på denne størrelsen?

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 mar 24, 13:15

Stemer det at han kun har fått en ettårskontrakt?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 12 mar 24, 13:35
Endret: 12 mar 24, 13:39
Endret av: kanogvetalt

Han hadde vel flere sesonger i Start, før Aafk. Var god i Obos, men slo aldri igjennom i eliteserien. En ok signering dette, men fyller ikke stadion.

Ifølge lokalavisen har vi lagt inn bud, dvs betaler overgangssum? Kan det være nødvendig da?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 12 mar 24, 14:09

Når det står i artikkelen at "Han ble enig med klubben om å gå hver til sitt etter fjorårets nedtur i Eliteserien." så kan jeg ikke skjønne at Aafk skal ha en overgangssum. I hvert fall ikke for en spiller med bare ett-års kontrakt som sikkert er hentet som backup

Jeg kjenner ikke noe til spilleren, men regner med at Rafn har gitt han gode referanser fra hans tid i Aafk.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 mar 24, 18:09

Grei kamp selv om det blir uavgjort. Dette er en kamp vi burde vunnet. Vi sliter med uttellingen på sjansene. Det er utrolig at vi ikke klarer å score på slutten når KFUM redder på strek to ganger. Godt innhopp av Rafn igjen. Satser på at han er på plass fra start når sesongen starter. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 mar 24, 08:48

Noen som har kontroll på når vinduet stenger? Klubben har vel uttalt at de skal hente 2 til, og det begynner vel å haste litt?


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 22 mar 24, 10:26

Tror det er 1.april det stenger. Så det,og seriestarten nærmer seg med stormskritt Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 03 apr 24, 10:50

Deadline day i dag. Det ble sagt før påske at vi skulle hente 3 til. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 03 apr 24, 17:13

Imre Hermansen til Bryne må sies å være en fin overgang. Greit nivå å utvikle seg på. Positivt. 

Regner ikke med at vi får noen spillere inn i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 04 apr 24, 21:48

Ingen inn nei.

Og Bjørkstrøm på tribunen fram til sommeren. Det er vel ikke spillerlogistikk i verdensklasse?


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 04 apr 24, 22:06

Forklar ?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 04 apr 24, 22:09
Endret: 04 apr 24, 22:17
Endret av: Rey

Troppen er ikke så ille egentlig, men hadde håpet på en spiss inn. Jeg synes vi er tynnest der. 

Så er det fint at man ikke er så desperate at man går for tredje og fjerdevalget når førstevalget ryker, Vanskelig å gardere seg mot en situasjon som den med Karlsbakk også.

Overgangsvinduet kunne vært bedre. Føler det er helt greit. Bjørlo Fischer og Traore blir bra. Kjær skjønner jeg ikke. Segberg aner jeg ikke.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 05 apr 24, 12:20

Opprinnelig postet av tynter

Forklar ?

Å hente en høyt lønnet spiller, som ikke skal spille, er kanskje ikke den beste anvendelsen av penger. Ref utsagn fra klubben, er det overganger som har strandet på økonomi, som kunne gjort at stallen så bedre ut. 6 mill for en keeper ser heller ikke ut som et sjakktrekk, i denne sammenheng.

Foreløpig ser vel heller ikke "Åsheim ut/Bjørlo inn" løsningen, genial ut den heller.

Slik jeg ser det.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 05 apr 24, 12:22

Opprinnelig postet av Rey

Segberg aner jeg ikke.

Segberg er nok den som er best egnet til å fylle rollen til Magnusson, ved skade og/eller karantene.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f