Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 mai 08, 17:10
Opprinnelig postet av Costanza
De har kanskje bare satt opp lagoppstillingen fra forrige kamp? Jeg tror det.

Lukter litt i den retningen. Merkelig opplegg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 mai 08, 17:11
Har fått laget bekreftet nå:

Staw
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Wallace
Kouadio - Wehrman - Gashi - Barsom
Gardar - Tarik

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 17:17
nice, laget jeg håpet på. kvisvik og tegstrøm tilbake i "joker-rollene"

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 mai 08, 00:40
Opprinnelig postet av benksliter`n

 

Synes ikke jeg svartmaler analysen. Tabellen speiler godt hvor gode lagene har vært til nå. Jeg synes heller ikke FFK har hadt flaks. For meg begynner det å bli en vane at FFK vinner med ett mål på hjemmebane. Jeg for min del har sluttet å tro at dette har med "flaks" å gjøre. Jeg tror heller ikke det er tilfeldigheter at Aafk taper stort mot Lyn på hjemmebane og at de har tapt alle bortekamper til nå.

Synd at FFK ikke får den kreditten de har fortjent. Har andre lag vært så mye bedre enn FFK? 

Jeg synes det er bare ett lag som har vært bedre enn FFK til nå..... og det er Stabæk.

Enig.
Vi hadde vel ikke akkurat marginene på vår side i åpningskampen mot Brann....? Med rette marginer burde vi vunnet den kampen, for i Bergen var vi gode!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 08, 18:57
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av paco
Er det bare meg som synes Wallace er for dårlig og vårt klart svakeste ledd?

Jeg er uenig, og mener dessuten han er en av de 3 beste venstre backene i TL.

Jeg vil si meg enig med deg. Han er vel en av de absolutt beste i TL. La han få tid til å spille seg inn så blir han en stor tilvekst for FFK. Hvorfor skal enkelte få så jævlig dårlig tid mens enkelte skal få bruke plenty av kamper. Håper FFK finner ut hvem som skal danne spissparet nå som vi går inn i en del harde kamper og poengene blir vanskeligere å vinne. Det har jo ikke vært all verden der framme.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mai 08, 21:09
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av paco
Er det bare meg som synes Wallace er for dårlig og vårt klart svakeste ledd?

Jeg er uenig, og mener dessuten han er en av de 3 beste venstre backene i TL.

Jeg vil si meg enig med deg. Han er vel en av de absolutt beste i TL. La han få tid til å spille seg inn så blir han en stor tilvekst for FFK. Hvorfor skal enkelte få så jævlig dårlig tid mens enkelte skal få bruke plenty av kamper. Håper FFK finner ut hvem som skal danne spissparet nå som vi går inn i en del harde kamper og poengene blir vanskeligere å vinne. Det har jo ikke vært all verden der framme.

He, mener du virkelig at han er blant topp 3 pr.dags dato ?? At han kan bli det er en annen sak. Til nå er han vel knapt blant de 10 beste ??


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 08, 21:14
Endret: 13 mai 08, 21:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
He, mener du virkelig at han er blant topp 3 pr.dags dato ?? At han kan bli det er en annen sak. Til nå er han vel knapt blant de 10 beste ??
Ser muligens kampene på en annen måte enn deg. Og i år har det blitt for det meste fra TV. Men det er ingen tvil, han er blandt de bedre på venstresiden i forsvarsfireren uansett hvilket tippeligalag du sammenligner med.

Mod: Det er ikke nødvendig å sitere hvert eneste innlegg når man skal svare på siste innlegg, og skal man sitere, så ta kun med innlegget deres skal svare på, ikke en hel diskusjon.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 13 mai 08, 22:30
Endret: 13 mai 08, 23:26
Opprinnelig postet av Mod
Mod: Det er ikke nødvendig å sitere hvert eneste innlegg når man skal svare på siste innlegg, og skal man sitere, så ta kun med innlegget deres skal svare på, ikke en hel diskusjon.
Se der ja, nå lærte jeg det. En blir aldri for gammel.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 13 mai 08, 21:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen

He, mener du virkelig at han er blant topp 3 pr.dags dato ?? At han kan bli det er en annen sak. Til nå er han vel knapt blant de 10 beste ??

 

Ikke det at det er noen fasit, men kun 2 venstre backer har høyere score på VG børsen. De 2 som er bedre er Riddez med snitt på 5,4 og 5 spilte kamper. Stensaas har 5,25 i snitt og 4 kamper. Wallace har 5 i snitt og 6 kamper.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 mai 08, 00:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen

He, mener du virkelig at han er blant topp 3 pr.dags dato ?? At han kan bli det er en annen sak. Til nå er han vel knapt blant de 10 beste ??

Topp 3 er vel å ta i, men han forsvarer en plass i første-elveren og er fortsatt ung og også ny i klubben. SDyns det er bra jeg. Det er da folk i troppen som har vært adskillig lenger og som fortsatt ikke er blandt de "11 utvalgte". Jeg syns Wallace er et godt kjøp så langt og tror han har potensiale for å bli meget god.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 mai 08, 09:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av paco
Er det bare meg som synes Wallace er for dårlig og vårt klart svakeste ledd?

Jeg er uenig, og mener dessuten han er en av de 3 beste venstre backene i TL.

Jeg vil si meg enig med deg. Han er vel en av de absolutt beste i TL. La han få tid til å spille seg inn så blir han en stor tilvekst for FFK. Hvorfor skal enkelte få så jævlig dårlig tid mens enkelte skal få bruke plenty av kamper. Håper FFK finner ut hvem som skal danne spissparet nå som vi går inn i en del harde kamper og poengene blir vanskeligere å vinne. Det har jo ikke vært all verden der framme.

He, mener du virkelig at han er blant topp 3 pr.dags dato ?? At han kan bli det er en annen sak. Til nå er han vel knapt blant de 10 beste ??

Rune... Det skal vel egentlig ikke en dritt til å bli blant de tre beste venstrebackene i TL. Tviler på at du greier å ramse opp ti som er bedre enn Wallace. Han har ikke vært overveldende, men mer skal ikke til for blande seg opp i toppsjiktet av venstrebacker.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 08, 09:57
Hvordan gjør Bertelsen det i VIking forresten?

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mai 08, 10:02
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvordan gjør Bertelsen det i VIking forresten?

Bra. Stigende formkurve og på vei mot nivået han en gang hadde i FFK. Vikingsupporterne virker fornøyde.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 mai 08, 10:03
Jeg var på Åråsen forrige mandag og så LSK-Viking. Bertelsen klarte seg fint han. Hadde noen bra raid, og viste tidvis glimt av gammel storhet. Men i likhet med resten av Vikinglaget virket han lettere handlingslammet når han kom inn på LSKs banehalvdel.

Men det hadde vel litt å gjøre med at LSK nærmest avgjorde kampen med to tidlige scoringer og la seg bakpå for å sikre seieren.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 14 mai 08, 10:04

Opprinnelig postet av Husgutt
Hvordan gjør Bertelsen det i VIking forresten?

 

Sett ham i noen TV kamper. Sett bra ut da. 125. plass på VG børsen, 4,17 i snitt på 6 kamper.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 mai 08, 10:10
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt
Hvordan gjør Bertelsen det i VIking forresten?

 

Sett ham i noen TV kamper. Sett bra ut da. 125. plass på VG børsen, 4,17 i snitt på 6 kamper.

Ironi eller alvor?

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mai 08, 10:32
Backer får så å si alltid dårlig gjennomsnitt på børs. Det må den posisjonen det er vanskeligst å utpeke seg i.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 08, 10:42
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Rune... Det skal vel egentlig ikke en dritt til å bli blant de tre beste venstrebackene i TL. Tviler på at du greier å ramse opp ti som er bedre enn Wallace. Han har ikke vært overveldende, men mer skal ikke til for blande seg opp i toppsjiktet av venstrebacker.

Jeg skriver knapt blant de 10 beste. Jeg skriver ikke IKKE blant de 10 beste. Forskjell det.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340