Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 14 11

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 mai 08, 00:40
Moderatorhatt:
Plankehaugens innsats mot Aalesund kan diskuteres i egne tråder. Her diskuteres røkbomben i cupens første runde.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 08, 10:14

Opprinnelig postet av keiko99
hvorfor i svarte er ikke ultras ute og beklager det som skjedde. ?  

er dere jævlig kry av dette ?


tenk på barn som var der, men så langt tenker dere ikke en gang.

Så det er ikke barn på Fredrikstad Stadion når det blusses også ?? Be TIFO-gjengen om å slutte også da vel keiko99 ?? Jeg ser helst at de slutter med overblussinga. Da er jeg fornøyd.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mai 08, 10:22
Endret: 14 mai 08, 10:29
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så det er ikke barn på Fredrikstad Stadion når det blusses også ?? Be TIFO-gjengen om å slutte også da vel keiko99 ?? Jeg ser helst at de slutter med overblussinga. Da er jeg fornøyd.

Barn på Fredrikstad stadion ser og opplever hvordan lover og regler etterfølges, og blussingen skjer ikke midt i en folkemengde heller.

Barn som observerte røkbomba i Mysen ser og opplevde det stikk motsatte, og kan finne på å etterligne slik oppførsel.

Det er faktisk en distinkt forskjell her, selv om noen ikke evner å se den.

Barn ønsker oppmerksomhet, akkurat som barna i BRH (Ja, man er mentalt på barnestadiet når man ikke klarer å etterfølge så simple regler). For barn er det ett fett hvordan de oppnår oppmerksomheten. Nettopp av den grunn må barn sosialiseres til å etterleve gjeldende samfunnsnormer og regler, noe BRH ikke bidrar til med slike hendelser. Det finnes sikkert en barnepsykolog her inne som kan utdype dette.

Om du liker eller ikke liker den organiserte blussinga på Fredrikstad stadion, og av den grunn ønsker at den skal fortsette eller opphøre, er et tema det fint går an å diskuteres.

Røkbombene og blussingen til BRH er ikke et diskusjonstema. Det er ikke tillatt. Så enkelt er det faktisk. Og BRH må fint innrette seg etter samfunnets lover og regler som alle andre. Så lenge de ikke evner å gjøre det, så vil de få høre det. Akkurat som alle andre som bryter lover og regler.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 08, 10:33

Opprinnelig postet av Holters
Barn på Fredrikstad stadion ser og opplever hvordan lover og regler etterfølges, og ikke skjer dette midt i en folkemengde heller.

Barn som observerte røkbomba i Mysen ser og opplevde det stikk motsatte, og kan finne på å etterligne slik oppførsel.

Det er faktisk en distinkt forskjell her, selv om noen ikke evner å se den.

Barn ønsker oppmerksomhet,, akkurat som barna i BRH. (Ja, man er mentalt på barnestadiet når man ikke klarer å etterfølge så simple regler). For barn er det ett fett hvordan de oppnår oppmerksomheten. Nettopp av den grunn må barn sosialiseres til å etterleve gjeldende samfunnsnormer og regler, noe BRH ikke bidrar til med slike hendelser. Det finnes sikkert en barnepsykolog her inne som kan utdype dette.

Så du hvor røkbomba var ?? Dette var ikke midt i en folkemengde. Den var helt bakerst, og knapt nok i nærheten av et menneske, bortsett i fra han som tente den.

Å diskutere om hvordan barn lærer i forbindelse med slikt gidder jeg ikke legge meg ut på. De lærer vel knapt noe hjemme heller nå for tiden på grunn av tidsklemma.

Og til Bob, du tenker på barn med astma oppe i det hele. Du tenker ikke sånn på hjemmebane da, når de overblusser ??Sånne uttalelser tar jeg ikke seriøst.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 14 mai 08, 10:41
Endret: 14 mai 08, 10:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så du hvor røkbomba var ?? Dette var ikke midt i en folkemengde. Den var helt bakerst, og knapt nok i nærheten av et menneske, bortsett i fra han som tente den.

Jeg så bare bildet fra tribunekulturtråden, og fikk inntrykk av at det var i folkemengden. Beklager hvis så ikke er tilfellet.

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Å diskutere om hvordan barn lærer i forbindelse med slikt gidder jeg ikke legge meg ut på. De lærer vel knapt noe hjemme heller nå for tiden på grunn av tidsklemma.

Ja, og siden de ikke lærer noe hjemme, så kan de like godt dra med seg enda flere uvaner fra andre samfunnsarenaer?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 08, 10:45

Den røken seg nedover. Det synes vel også på bildet. Du kan også se hvor blikkene henvender seg mot på bildet.

Neste du skrev har jeg skrevet at jeg ikke gidder å diskutere, over og ut.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 mai 08, 10:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så du hvor røkbomba var ?? Dette var ikke midt i en folkemengde. Den var helt bakerst, og knapt nok i nærheten av et menneske, bortsett i fra han som tente den.

Sånn var det ja.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 mai 08, 10:59
Det er jo betegnende at hverken mysenfotball.no eller smaalenene.no har sett nødvendigheten av å spandere et eneste ord på røykbombeskandalen(Sic!), men heller virker som de hadde en riktig så fin dag på tvers av 1-6 tapet.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 14 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340