Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Odd Grenland - FFK (26. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 19:52
Endret: 03 nov 07, 19:52
Hvorfor stiller FFK-supporterne med banneret "God tur ned soler - vi prekæst aldri mer!"??? Kom vi til Skien for å tape??? Faen meg nesten like patetisk som spillerne...

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 03 nov 07, 19:57
Opprinnelig postet av Espen
Hvorfor stiller FFK-supporterne med banneret "God tur ned soler - vi prekæst aldri mer!"??? Kom vi til Skien for å tape??? Faen meg nesten like patetisk som spillerne...


Hørt om evnen til å glede seg over det som er å glede seg over?


Herlig banner!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 19:57
..jeezezzz.. for en gjeng!

---------------------------

Go Tottis!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 nov 07, 20:21
Opprinnelig postet av Espen
Hvorfor stiller FFK-supporterne med banneret "God tur ned soler - vi prekæst aldri mer!"??? Kom vi til Skien for å tape??? Faen meg nesten like patetisk som spillerne...

Det er vel stort sett de samme som reiser på bortekamp hver gang, og de vet jo av erfaring hvordan det pleier å ende... Selv hadde jeg satt 100 kroner på Odd-seier på oddsen i dag. Det lå jo så til de grader i kortene at dette skulle bli hjemmeseier for Odd. Synes det var morsomt påfunn av PH.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 19:39
Faen så dårlig bjørkøy spiller i dag... har han flytta til trondheim allerede?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 nov 07, 19:40

Opprinnelig postet av Espen
Enig med ffkmats. Kan ikke se at ramberg eller gardar skal klare å åpne forsvaret til odd.

Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke  mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???

Håpe på at Odd taper mot Glimt...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 nov 07, 08:05

Opprinnelig postet av rollz
Nei, fy. Heller start en odd i tippeligaen...veit ikke om noe kjedeligere lag å se på en odd..ett lag som ikke har spilt god fotball siden midten av 1900-tallet fortjener ikke å være i tippeligaen!

Odd var kjent som det laget som spilte høyt og langt på den tiden FFK virkelig var gode. De hadde et stempel på seg for å spille kjedelig, men dette er veldig lenge siden. Odd under Sandstø er et av de største offensive bidragene i norsk fotball i nyere tid og har hatt en veldig spillende stil under Sandstøe. Derfor mener jeg du bør "snu opp ned" på den siste setningen din. At Odd har blitt oppfattet som kjedelig i Media har vært en av de store problemene deres de siste årene. De har slitt med å markedsføre seg. Det har nok mye å gjøre med den lave fotballinteressen i Skien.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 nov 07, 15:42
Endret: 03 nov 07, 15:42
Er det noen som kjenner til hvem som er skadet, syk , Hvem er det som spiller i dag?

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 nov 07, 12:36
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Grönhagen i intervjuet på FBs fotballekstra, så er Kvisvik, Gashi og Wehrman alle tvilsomme til kampen. Det betyr at det kan bli en del endringer på midtbanen.


Da håper jeg vi får se:

Bjørkøy - Berg - Elvestad - Kouadio

Eller denne:

Tarik - Berg - Bjørkøy - Kouadio..
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340