Husk meg
Brukernavn
Passord

"Supporterkultur"-tråder

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 sep 07, 12:22
Skrev dette dypt inne i tråden om "den nye supporterklubben" tidligere i dag:

Kunne disse trådene i "Fredrikstad Forballklubb"-kategorien om utestengelsene, konflikter innad i Plankehaugen, konflikter mellom forskjellige supportergrupperinger, stifting av nye supporterklubber osv. osv. (de fleste kan stort sett oppsummeres med ordet "drittslenging") muligens flyttes til en annen forumkategori (f.eks. "Plankehaugen")?

Man kan selvfølgelig argumentere at dette har relevanse til FFK, men personlig foretrekker jeg å (hovedsakelig) lese om noe som FOTBALLmessig er relatert til FFK i den kategorien. Noen vil sikkert også argumentere at siden de ikke har noe til overs for Plankehaugen lenger, hører de ikke til i "Plankehaugen"-kategorien heller, men...

Mitt forslag:

* Kategorien "Fredrikstad Fotballklubb" forbeholdes (mer eller mindre) diskusjoner og tråder av (mer eller mindre) fotballmessig slag.
* Supporterorganisjonsrelaterte debatter flyttes til kategorien "Plankehaugen" - muligens med en åpning for et fremtidig navneskifte på kategorien for å favne alle supportergrupperinger dersom det virkelig skulle gå slik at man lykkes i å etablere flere.

---------------------------

Svensk magi!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10067

Lagt til: 27 sep 07, 18:14

Svaret er ja. Vi har allerede smått diskutert dette internt.

I tillegg kommer trolig Plankehaugenkategorien til å få ett nytt navn for å fange opp - og inkludere - de nye utskuddene, samt spesifikt inkludere de som er genuint interesserte i tribuneliv og -kultur. Kategorinavnet kommer til å bli noe ala "Plankehaugen og tribuneliv" eller lignende.

Kom med beskrivende forslag!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 28 sep 07, 03:08
Hva med "Supporterkultur" ? :D


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340