Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 sep 17, 19:56
Endret: 04 sep 17, 20:13
Endret av: Erikk

Vi liker å snakke om at vi har mye uflaks og jeg er en av de skyldige absolutt. Jeg tenker at vi ser på flaks/uflaks den siste drøye uka:

1. En Arendalspiller er uheldig og handser på overtid mot oss. Dermed ble det uavgjort og dere kan selv se hvordan tabellen hadde sett ut uten denne hendelsen.

2. Aasane mister begge stopperne sine til kampen mot oss. Den ene ble suspendert og den andre ble desverre stygt skadet. Disse 2 har spilt svært godt i årets Obosliga og fått mye skryt. Ingen vet hvordan kampen i går hadde gått hvis begge var på banen.

3. Vi skal møte Elverum neste kamp og jeg og mange andre har vært "helt sikre" på at vår venn N`Diaye kom til å score. Han er den jeg frykter mest hos Elverum. Men det ville seg slik at han fikk rødt kort og er suspendert mot oss.

4. I dag spilte Arendal årest kamp og de ledet 2-0 borte mot Levanger. Vår kjære Tønne reduserte på straffespark midt i annen omgang og etter 90 minutter var fortsatt stillingen 2-1. Imidlertid ville Stene det andersledes og han utlignet på overtid etter forarbeid av våre kjære Tønne. Rett etterpå fikk Arendal en helt sinnsyk sjangse som det rett og slett var utrolig at de ikke scorte på. Istden angrep Levanger igjen og vår kjære Tønne gir en meget god pasning til Stene som scorer sitt andre mål på overtid, det siste i det 94 minutt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24