Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 aug 17, 13:08

Sett ut ifra forholda så tror jeg ikke man blir kvitt den kulturen i større klubber. 

Det er en grunn til at Eggen fikk resultater i FFK, han hadde erfaring fra å være i ett slikt miljø. Forskjellen fra FFK og blant annet RBK er at man jobber mot beste mulige løsning, har ett dyktig erfarent styre. Disse problemene er synlig i alle toppklubber når resultater uteblir.. Vel kanskje den dagen alle gamle meningsbærere dør, så har man muligheten til å endre på det.. men kultur overføringen går på ett ekstremt ønske om å gjøre det bra.

Om den er prestasjonshemmende er vel mer nyansert. At den er hemmende for de unge og uerfaren lederene er jeg enig i, fordi de får ingen respekt, fordi de ikke har oppnåd noe annet en å bli ansatt. Såklart folk vil være kritisk til dette.. det kan til og med hende noen mener jeg er en del av problemet fordi jeg er kritisk til disponeringene klubben gjør. Men jeg mener problemet er at styret ikke ansetter de rette til å føre klubben videre.. iom at vi har den historien vi har, så er det en kultur, eller sosiologi i og rundt klubben som forventer noe helt annet en det klubb, styre og ledelse holder på med pdd.

Om det hemmer det prosjektet som det satses på idag, helt klart, men om det prosjektet som blir jobbet med nå har ett utviklingspotensiale.. det er jeg også usikker på.. 

Mest fordi det er utakt mellom byen og klubbens mentalitet, og dagens Styre og tankegang..

Det er min analyse..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3