Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 23 aug 17, 12:42

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Det er jo Fredrikstad i ett nøtteskall, alle ønsker å fremstå som om de vet hva som foregår!

Og samtidig, hadde jeg vært dypere inne i FFK, så hadde nok også jeg jobbet for og imot de avgjørelsene jeg mener er riktig. Men selvfølgelig ikke å si det opp i ansiktet til den det gjelder. 

Men at den 7 far i huset har mye han skulle ha sagt, er jo en del av dem norske folkesjela og ikke ukultur i FFK..

Tenker at presse er nok ikke mindre i Bergen, Trondheim, Viking eller i VIF. Bruker man krefter på noe samt.. da bruker man kreftene på feil sted. 

At det er et stort press på at en skal prestere er noe helt annet enn en ukultur.

Mange i Fredrikstad har meninger om hvordan klubben skal drives - hvordan spillet skal være osv osv.

Ukultur blir det når "meningsutvekslingen ikke skjer i rett fora".

Enkelt sagt er vel situasjonen den at det i Fredrikstad er for mange som har meninger og som mangler ballær til å bære de frem på en ryddig måte 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3