Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 22 aug 17, 23:43

Opprinnelig postet av Rey

Vet ikke hvem du mener er gamle grinebitere, men Onsdagsgjengen er litt sure på Loberto for at han ikke vil møte dem og diskutere fotball med dem.

De har visst flytta treninga litt senere på dagen på onsdag så Loberto og Olsen kan ta en prat med Onsdagsgjengen. Sånn rent bortsett fra signalene det gir når ikke de møter på medlemsmøte (eller klubben ikke ser det som viktig nok at de er der ved å legge møtet på en annen dag enn fridagen), så er nok sikkert dette en bedre løsning for alle parter.

Jeg må si jeg alltid blir nesten litt brydd når enkeltpersoner i en forsamling på 100-150 mennesker begynner å fortelle hovedtreneren hva de gjør feil og hva de bør gjøre i stedenfor. I tillegg har det lite for seg å stille dem til veggs med spørsmål om hvorfor de gjorde det og det byttet i den og den kampen. Tid og sted for begge deler

-M.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3