Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 16 aug 17, 23:47
Endret: 16 aug 17, 23:57
Endret av: madcow

Jeg antok resultatet skulle bli noe slikt. Bodø/Glimt har vært særdeles sterke i det siste og vinner fortjent. Vi som supportere av FFK forventer nok at laget skal prestere LANGT over evne dersom vi tror at vi skal klare å stå opp i mot en soleklar opprykskandidat.

På godt og vondt i flere ledd av klubben (inkludert økonomi) så er vi ikke bedre. Likevel så finner jeg det merkelig at vi iallefall ikke har blitt det fnugg bedre i løpet av hele den sesongen her..

Dette er forøvirg en av de kampene hvor Leko ikke evner å legge press på ballfører. Jeg har sett det gjennom hele sesongen her at det er OFTE at han ikke klarer å presse skikkelig, og motstanderen ender opp med å få såpass mye spillerom at de ENKELT setter ballen i mål eller kan sende en passning til noen som er i en bedre posisjon. At ikke Loberto ser/har sett dette overrasker meg.. Han må gjerne ta kontakt så skal jeg sende han en oversikt over alle de situasjonene det gjelder! (gitt at han har lagringsplass nok... for det er ikke rent få. ;P )

Jeg er ikke skuffet, jeg er bare lei meg.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3