Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 jul 17, 12:10

Gutta trenger virkelig supporternes støtte denne kampen, jeg håper inderlig plankehaugen mobiliserer til dette oppgjøret og skaper en god atmosfære. Strømmen er ett lag med sleipinger, og dette kommer til å bli tett, og med de dårlige dommerne vi ser i denne ligaen så er det lett å bli vippet av pinnen for unge spillere med litt dårlig selvtillit, så støtt gutta, selv om det kommer til å skurre også..

Håper de nye forsterkningene får en god opplevelse fra start, og at de gamle spillerne får ett løft av at det er hentet inn nye spillere med spisskompetanse som kan avgjøre i begge ender av banen, og med Leko tilbake i midtforsvaret så har vi nå en ganske sterk sentrallinje. Midtbanen har fått seg ett løft, mer tempo, og med ihvertfall en mer målfarlig spiller, i Henningson.

Nå blir det vanskligere å plukke ut 11' til start også men prøver meg på 4-4-2 diamant, iom at det har blitt nevnt underveis.

                Jensen

Westgård Shola Leko Nuhu

                Furebotn

Henningson          Begby

                 Lekaj

         Flo            Buduson

 

Dette er hva jeg tror treneren velger og ikke hva jeg ville valgt.. Nøkkelen er fart og angripe bakrom. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3