Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 26 jul 17, 15:30
Endret: 26 jul 17, 15:34
Endret av: Marthe

Asså, om man skal se på det sånn rent resultatmessig, så fungerer forsvaret vårt stort sett (med unntak av Akinyemi/Lahdenmäki-komboen). Av alle kampene vi har spilt, så er det kun 3 kamper hvor vi har tapt for mer enn ett mål. To av dem er de stygge 4-1-tapene våre med overnevnte kombo, ellers er det kun Levanger som ble 3-1. I tillegg har vi 7 kamper uavgjort.

Hvor mange av alle kampene hadde vi faktisk vunnet med et offensiv som fungerte, sammen med det forsvaret vi har i dag?

Det skal sies at vi kun har sluppet inn 3 mål mer (totalt 25) enn serielederen (B/G), men samtidig er det kun Elverum som har scora færre mål enn oss (Arendal tangerer), på 18. Riktignok er B/G ganske høyt på insluppne mål, og det er bare 6 lag som har sluppet inn flere mål enn oss, men faktum er uansett at med i gjennomsnitt ett mål mer per kamp for oss, så hadde vi ligget et helt annet sted på tabellen enn vi gjør i dag.

Det må jo være noe sånt de tenker, siden de ikke fokuserer på bakre delen i det hele tatt?

Jeg mistenker også at Westgaard mister muligheter dersom han blir erstattet på høyreback, så for hans del ønsker han nok helt klart å beholde den plassen og spille hver kamp, framfor å havne på benken for midtbane. Hvor vidt dette kan ha noe å si på valgene de tar tør jeg ikke spekulere i, til det vet jeg for lite om fotball. :-)

-Marthe


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3