Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 14 jul 17, 20:04

Ut ifra sitatene i intervjuet med Trebotic på f-b så virket overskriften til artikkelen noe misledende. Han sa "Man vet aldri i fotball, men jeg har kontrakt med FFK og er klar for å komme tilbake for å bidra", og at laget blir bedre og bedre for hver kamp osv, men ingen tydelig uttalelse om at han blir, bortsett fra overskriften- et aldri så lite politikersvar med andre ord.

Jeg synes overgangen var helt ok. Jeg er enig i at vi trenger kreativitet og spisskompetanse nå, men jeg tipper Trebotic tok opp en nokså stor del av lønnsbudsjettet, og S(O)M er vel den posisjonen vi er best dekket for øyeblikket med både Veteli, Karoliussen og Åsheim. Jeg håper vi nå kan få inn 

1. Høyre back, av den enkle grunn at det har vi ikke, noe som har resultert i at vi har sluppet veldig ofte gjennom på høyre kant i år. Med en HB kan dessuten Westgaard anvendes lengre opp på banen, noe han etter min mening kler mye bedre.

2. Defensiv orientert midtbanespiller. Her har Loberto brukt Karoliussen en del denne sesongen, men han har ikke fikset rollen så godt. Vi trenger et solid anker som kan fungere som bindeledd mellom forsvarsleddet og midtbaneleddet slik at avstandene ikke blir så store i oppbygningen av spillet. Gjerne en ledertype som kan ha kontroll på midtbanen vår.

3. En rask spiss med evner til å utfordre. Vil utfylle den andre spissen, altså enten Flo eller Sanel. De er for like til at de kan fungere optimalt sammen, de trenger begge en spiller som kan skape rom ved å utfordre, ikke helt ulikt den rollen Tarik hadde da han spilte sammen med Gardar Johansson. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24