Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 jun 17, 15:40

Elefanten i "rommet" må være trenerne, vi ligger på direkte nedrykkplass og spørmålet må være lov å stille. Når de gjelder signeringene før sesongen har de desverre igjen vært en fiasko og vi må igjen reddes fra nedrykk. Mange sier spillerne er gode nok, men da burde vel vi har ligger høyere på tabellen? Mange (på f-b.no div komentatorfelt) sier vi trenger nye spisser. Jeg synes dette er rart for vi har kanksje de to beste spissene i Adeccoen, men de må jo få lov å spille spisser sammen for at dette skal fungere. Sist høst så vi at de fungerte godt når de fikk spille sammen på topp. Men hvis vi ser på spilerne og spør hva vi trenger vil jeg svare en defensiv kriger med høy arbeidskapasitet og evne til å dra de andre med seg. Som nummer to vil jeg sette opp høyre back fordi vi ikke har noen selv om Westgaard er ok. Nå må vi ennå en gang inse at jobben er å redde klubben fra nedrykk og da trenger vi vel ikke spillere som Trebotic som er "for gode for laget" uten at det synes noe særlig på banen. Vi trenger rett og slett spillere som jobber hardt og kriger om ballene og vi kan rett og slett glemme "fin-fotballen".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24