Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 19 apr 17, 09:17

Opprinnelig postet av Jens G Best

8 mann på skadelisten 3 kamper ut i sesongen. En vedvarende ubehaglig situasjon som gjennom flere sesonger nå virker nesten mer som regelen enn unntaket. Belastningsskader og vondter tilsynelatende uten åpenbare årsaker. Anas Farah som spilte med smertestillende i hele fjor ifølge avisen og Simen Standerholen som desverre ikke ser ut til å komme tilbake på banen noensinne.

Har FFK egentlig et godt nok medisinsk apparat? Alle ære til stadionklinikken der jeg selv er innom fra tid til annen og er godt fornøyd, men er den totale medisinske oppfølgingen i klubben god nok?

Vi har mye skader, men har vi mer enn andre klubber vi kan sammenligne oss med? Jeg tror ikke det. I forbindelse med kamper ramser gjerne kommentatoren opp hvilke spillere som ikke kan spille pga skader på de respektive lag, og vår liste er ikke større enn motstanderens.

Tidligere, og på et lavere nivå, så spiller men nok om man har en kjenning av noe, men med større konkurranse om plassene er det ikke noe poeng å ha med noen som bare kan yte 90 %. Vi har hatt ganske store utskiftinger de 3 kampene vi har spilt, uten at det ser ut til å ha svekket oss nevneverdig.

Men alt kan selvfølgelig bli bedre. Når storklubber har store medisinske apparater er ikke det fordi det er kult. Det er en grunn til det, men det handler om økonomi.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3