Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 19 apr 17, 02:58

Fra fb+:

Begby - Har vært ute i lang tid på grunn av en hofte/lyskeskade. Planen er at jeg skal «flytte» ut av styrkerommet denne uken, slik at jeg kan bli med på deler av fotballøktene sammen med resten av laget igjen. Jeg håper å spille kamp om én til to uker. Om det er realistisk vet jeg ikke helt. De neste dagene vil nok gi et svar på det.

Dinko Trebotic – har pådratt seg en mild muskelskade i låret. Er i gang med behandling. Kan være at Bodø/Glimt-kampen kommer i tidligste laget.

Akinsola Akinyemi – pådro seg en smell i høyre lår mot Sandnes Ulf. For tidlig å si noe om omfanget.

Ulrik Flo – måtte sy noen sting både i og utenfor munn etter smellen han fikk mot Sandnes Ulf. Ingen hjernerystelse. Blir trolig klar til søndagens møte med Bodø/Glimt.

Abdul Razak Nuhu – er tilbake i lett trening etter å ha pådratt seg en belastningsskade i høyre lår. Er aktuell mot Bodø/Glimt.

Kevin Wright – er også tilbake i lett trening. Har hatt rask progresjon etter smellen han fikk i venstre kne. Er aktuell mot Bodø/Glimt.

Jarkko Lahdenmäki – fikk et kraftig overtråkk mot Mjøndalen. Er tilbake i lett trening. Er aktuell mot Bodø/Glimt.

Anas Farah – ble operert i fjor. Pådro seg en betennelse rundt operasjonsstedet som satt han tilbake. Er i gang med rehabilitering igjen og håpet er at han kan være tilbake i slutten av mai.

Magne Simonsen – fortsatt ute med skade. Trener alternativt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24