Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 18 apr 17, 22:13
Endret: 18 apr 17, 22:40
Endret av: Jens G Best

8 mann på skadelisten 3 kamper ut i sesongen. En vedvarende ubehaglig situasjon som gjennom flere sesonger nå virker nesten mer som regelen enn unntaket. Belastningsskader og vondter tilsynelatende uten åpenbare årsaker. Anas Farah som spilte med smertestillende i hele fjor ifølge avisen og Simen Standerholen som desverre ikke ser ut til å komme tilbake på banen noensinne.

Har FFK egentlig et godt nok medisinsk apparat? Alle ære til stadionklinikken der jeg selv er innom fra tid til annen og er godt fornøyd, men er den totale medisinske oppfølgingen i klubben god nok?

 

 

EDIT: Har Standerholen signert for Øssia? Det har jeg ikke fått med meg, så der tok jeg i så tilfelle heldigvis feil. Innlegget er i det hele tatt basert på forståsegpåerkompetanse og er fullstendig uten staitstisk grunnmur. Hvis noen kan vise at FFK ikke stiller i en særklasse hva gjelder skader så vil det fra min side applauderes.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24