Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 13 mar 17, 09:36

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Det er noe som sitter mellom øra, hvilken keeper har sluppet inn flest i oppkjøringa? Hvilke spillere er det som har vært på banen ved flest baklengs. Vet ikke om det er min matte hjerne som slår seg inn men statisitikk kan brukes her og. Hva med å bruke de spillerne som er på banen når vi slipper inn minst mål. 

Statistikken du refererer til er relevant etterhvert, men nå skal det bygges lag og skapes relasjoner. Det bruker man treninger og treningskamper til. Å sette opp et lag etter hvilke spillere som presterer best sammen i dag mener jeg vil være kortsiktig.

De 4 første serierundene møter vi lag som alle vil være med å kjempe om direkte opprykk. Både fordi de har sterke spillerstaller, men kanskje mest fordi de har kontinuitet i stallene og på trenersiden. Dette vil være vanskelige kamper uansett når vi møter disse i sesongen. Skulle vi tape disse 4 kampene, er ikke det i seg selv noe hinder for å nå en kvalikplass ved sesongslutt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24