Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 feb 17, 10:50

Opprinnelig postet av benksliter`n

På papiret ser spillerene gode ut. Spørsmålet er om Loberto klarer å sette sammen et lag som fungerer godt sammen på kort tid. (Ref. Han klarte ikke å stille lag mot Sandefjord.) Jeg er bekymret for kontiniteten i FFK. Alt for stor gjennomtrekk. For det meste 1-2 år kontrakter. Vanskelig å bygge relasjoner og lagånd ved å raske sammen en haug av spillere rett før seriestart hver sesong. Skeptisk til overordnet plan/stratergi i FFK.

15 spillere som har kontrakt som går ut etter denne sesongen og slik var det vel etter forrige sesong også. Langt fra ideelt. Men jeg skjønner at en spiller som Trebotic kanskje ikke vil skrive lengre kontrakt på grunn av nivået vi er på per i dag og at de er usikre på Jarkko.

Det er ikke spesielt lurt å skrive langtidskontrakter med spillere som ikke holder eliteserienivå når det er et uttalt mål om at vi skal tilbake dit (om enn ikke i år).

Men enig i bekymringene dine.

Også enig i de som er litt usikre på om Trebotic er riktig spillertype ut i fra det man har sett på Youtube. Blir litt som med Borges egentlig (uten sammenligning forøvrig). Der virket det ikke helt som trenerne visste hvordan de skulle få det beste ut av han og hvilken spillertype han var til å begynne med. Ble brukt helt feil de første kampene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24