Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 des 16, 17:51

Nå må vi gi fyren en sjagsen da. Selv RBK satset jo på en daglig leder som aldri før hadde vært leder i en fotballklubb, selv om det var opprykk fra arrangementsansvarlig til daglig leder, Tove var og kanskje også fortsatt den eneste kvinnlige dagliglederen i toppfotball europa. Kan ikke akkurat si at hun har gjort en dårlig jobb som leder i den tiden hun har sittet der.

Inge andre olsen tok over som sportslig leder for stabukk bare 31 år gammel og uten noe erfaring. Han har jo klart å finne mye bra spillere og trenere

Thomas Berntsen gikk fra trener i strømmen til sportssjef i S08 og gjort en kjempejobb med spillerlogistikk

Alle de tre over må vel kunne sies å ha gjort en meget dyktig jobb på ett høyere nivå enn det FFK er på pr dags dato.

Heier har jobbet som daglig leder i kvik halden i 2 år og har dermed gjort seg noen erfaring selv om kvikk er en mindre klubb enn FFK, men han har derfor erfaringer med forhandlinger osv.

Gi nå Heier, loberto og olsen tid til å få på plass ett godt sammarbeide før de tre utvider teamet med folk de føler passer sammen i kjemien de får. Det er også risikabelt og ansette alt for mange nye på en gang og få alle til å sammarbeide godt.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24