Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 nov 16, 16:35

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Som jeg sier, jeg ser ikke den klare forskjellen mellom "angrepsfotball" og "forsvarsfotball". Fotball handler om begge deler. Man må kunne forsvare seg, og man må kunne angripe. Og vite når man skal hva. Jeg ser ikke dette som et enten eller.  

 

Hvis du ikke klarer å se forskjellen på angrepsfotball og forsvarsfotball så kan ett tips være å først se en kamp med klassisk arne erlands fotball for så å se barca etterpå. Eller for den saks skyld Mourinho klassiske parkere bussen.

Det er ganske stor forskjell på lag som bevist legger seg på 30 meter og inn og tetter igjen for så å ekspoldere i angrep og avslutte angrepet i løpet av 30 sekunder som Arne står for, kontra barca som står høyt og legger press på motstanderen over hele banen for å prøve å gjennvinne ballen høyt i banen.

Drillo var en typisk trener som helst ville vinne 1-0 kontra 3-2 fordi da hadde man ofte vært godt organisert, eggen sr ville helst vinne 3-2 fordi da hadde rett og slett publikum fått god angrepsfotball.

Fotball er og blir underholdning og i det lange løp vil folk underholdes og underholdning er ikke bare seier, men rett og slett god fotball.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3