Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 07 nov 16, 00:14

Opprinnelig postet av Erikk

 Hvis vi skal se på realistiske alternativer, hvem mener dere bør ansettes som ny hovedtrener?

Har ikke så mange navn å foreslå, men det bør være en som kan være interessert i et langsiktig samarbeid med FFK. Dvs en som ikke har noe i mot å bosette seg i byen. Og det bør være en som har kapasitet til og ambisjoner om å etablere FFK i Tippeligaen. Gjerne en som våger å tro på at FFK kan etableres blant de fire beste lag i Norge innenfor overskuelig fremtid. 

Dels bør det være en trener som har tyngde nok til å ikke bli overkjørt av egen klubb. Dels bør det være en som har evne til å friste gode spillere til å komme til FFK. Kort sagt, en trener som av kapasitet og kompetanse hører hjemme i Tippeligaen. 

Hvis jeg skal driste meg til å foreslå konkrete navn, så mener jeg det er grunn til å tro at Jørn Andersen er realistisk, all den tid han selv har sagt at han har lyst til å trene FFK. Han fyller øvrige kriterier så langt jeg kan bedømme. Hvis da det er overkommelig å kjøpe ham ut av Nord-Korea.... 

Ellers har jeg ingen egentlig tro på at Kjetil Rekdal skulle være interessert, men hvis han var, så ville jeg være tilfreds. Alternativt, hvis Per Mathias Høgmo snart fristilles fra landslaget, tror jeg fortsatt han ville være god nok for FFK. 

Tre forslag der, gjerne i den rekkefølge. Men det er ikke fordi jeg kan gå god for hvor realistiske de er.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3