Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 13 sep 16, 20:01

Til tross for det irriterende tapet mot de lyseblå sist lørdag synes jeg starten har vært positiv. United har framstått mye mer framoverrettet enn under Van Gaal. Men bekymringsverdig at i den første toppkampen gikk det såpass lett for motstanderen å spille seg til sjanser. Noe kan kanskje tilskrives at Kevin de Bruyne hadde en kanondag, men skal man vinne ligaen må man ha et forsvarsspill som gjør livet surt selv for en toppspiller som har dagen. Hvis ikke vil det bli for mange baklengsmål.

Zlatan har nok ikke vært like dominerende som jeg har inntrykk av at han var i PSG, men han har noe ekstra foran mål som er verdifullt. Ellers framstår Paul Pogba som en midtbanespiller med et driv det er en stund siden jeg har sett  av en United-midtbanemann. Og det er godt å ha Luke Shaw tilbake, en bra back som kan bidra mye offensivt.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24