Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 apr 14, 12:24

Opprinnelig postet av hasse33

Synes det er pussig med Strømsborg.... han var jo til de grader inne i varmen og spilte flere kamper på A-laget til FFK. Jeg likte den insatsen og gutsen han hadde..... så er han plutselig ikke god nok.... sikkert gode vurderinger som ligger bak eller er det ikke det ??? 

Adeccoligaen i fjor måtte jo ha vært en perfekt arena for Strømsborg og FFK for å få frem en ung, lokal spiller med guts og innsats. Neida, istedet satser man på en mann fra Vestfold på ca 30 år med en pasningsfot som ikke ligner grisen, en tabberekke så langt som et vondt år, og setter han i tillegg opp som KAPTEIN på skuta. Forstå det den som kan... Jeg kan ikke fatte og begripe det.

Treneren vår ser noe i denne kapteinen som INGEN andre i hele Fredrikstad skjønner noe av. Enten er treneren et geni (lite trolig), eller så er resten av byen dumme som fuglenek (også lite trolig).

Men men, gjort er gjort.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3