Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 des 11, 09:42

Opprinnelig postet av Tøfflus
Om jeg var i dine sko ville jeg nok vært mer sur enn bitter ... de indiske eierne kjører Blackburn i grøfta, og de ser det tydeligvis ikke selv. Jeg synes det er synd.

Jeg sliter liksom å se hvorfor de kjøpte klubben i det hele tatt. De må jo ha en grunn for å kjøpe den. Det første de gjorde var å sparke Big Sam, og etter det har det skjedd ingenting.

Skulle nesten tro en rik far hadde kjøpt fotballklubben til sønnen, men at han gikk lei etter et par uker og har bare latt klubben leve sitt eget liv. Ingen spillerkjøp, ingen ny trener, ingenting. Hvorfor kjøper man en klubb da? Kan ikke se at de har overført gjeld etc på en kreativ måte a la Glacer heller.

Ser ut som et impulskjøp og at de rett og slett ikke bryr seg. Man savner virkelig tiden med Jack Walker da man hadde en eier som ville det beste for klubben, og ikke seg selv. Dave Whelan i Wigan er en lignende type.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24