Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 sep 11, 11:30

Opprinnelig postet av hedvalen

Kan nok hende det er meg du tenker på. Er forsåvidt 10 år siden jeg var konfirmant :)

jeg kan heller ikke si jeg var spak , Men jeg var lettere oppgitt over ei voksen dame med ektemannen som skriker meg opp i tryne i to minutter i strekk .Samtidig var hun så høfflig å  viste meg begge fingrene konstant .. Barry white stemmen og resten av beskrivelsen passer også til vedkommende..

Noen mennesker skjønner jeg meg virkelig ikke på . Greit hun fikk ikke sett det målet pga flagga . Syns det er en uting at man flagger på cornere og farlige sjangser jeg også. Det prøvde jeg å formidle til ekteparet på en rolig måte.. Men der igården fikk jeg ikke slippe til med ordet før hun hadde presisert hva hun mente 4-5 ganger .kan også nevnes at det samme ekteparet drakk seg gode og brisne under general forsamling til Plankehaugen i vinter.

Til slutt snudde jeg meg rundt å ga opp. Heldigvis er de fleste andre FFK Supporterne i Plankehaugen mere rasjonelle:)

Jeg sier JA til flagging under kamp! men ikke under målsjangser .

Da må jeg si du håndterte situasjonen meget bra. Jeg hadde ikke vært like tålmodig om Barry White u/ penis skrek og kjefta istedenfor å ta det rolig. Flagg mer sier jeg da ;-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24