Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 26 sep 11, 23:21
Opprinnelig postet av Flisa
Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Flisa

Har billetter på felt C i dag - og ved bestilling stod det unummererte plasser, men nå som jeg har hentet billetter er jeg tildelt rad og plass.

Er det noen fler som har dette, og vet om det faktisk er unumerte eller tildelte plasser?

Har noe å si om man skal være 45 minutter tidlig ute, eller 90 minutter for å sikre seg best plass! :)

Tror det kun stod unummererte plasser fordi du ikke kan velge plasser selv. Derimot nå som du har hentet billettene og fått tildelt plass på en bestemt rad, så kan jeg ikke skjønne annet enn at det er den som gjelder. Tenker sånn jeg iallefall med mine billetter - håper virkelig de har litt system i bygda.

Takk for svar - det gir mening. Da er jeg den heldige innehaveren av billett på rad 1...

Fantastisk seier! Men...

Hadde kjøpt billetter på feil side av stadion og ble nekta å komme forbi en vakt og inn fordi jeg hadde FFK lue og skjerf. Men etter at en annen litt mer omgjengelig vakt kom bort, kom jeg endelig inn med lua og skjerfet i sekken, men da på første rad og bak kameramannen og så ikke mål...

Men vi vant :D

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24