Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 11, 15:36
Endret: 31 aug 11, 15:40
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av foyn
"Publikum var for alvor i ferd med å vende laget ryggen. Til hjemmekampen mot Pors 27. september kom det 132 tilskuere, mot Odd uken før 120. Gjennomsnittet på hjemmekampene dette året var ynkelige 457 tilskuere, det laveste snittet på Fredrikstad Stadion noensinne."

Nei og nei, du klarte å dra frem tall fra 1992 faktisk! Du hadde ikke noe nyere å komme med da? Det er samme argument mossingene har kommet med i årevis forresten, akkurat den kampen og brukt det som en fasit på hvordan det var.

Du har helt rett at jeg hadde et meget godt poeng, ettersom det var eneste svaret du kom med. Det tyder vel på at jeg har helt rett. Sarpingene syns det var gøy med S08 så lenge ting gikk deres vei. Kom igjen, første året i Tippeligaen, laget trenger støtten mer enn noensinne, og de møter erkerivalen de har et godt tak på. Den kampen burde vært utsolgt for lenge siden.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3