Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Lyn - FFK (15. Serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 26 jul 07, 10:21

LSK hadde sjanser...er liten vits i å `glemme` de skuddene på mål LSK hadde, særlig rart at man glemmer Occeans 2 skudd på tampen (1. bra og 1. dårlig)

 

dette er hva vg skriver om sjanser:

Søndag 22/7-07 18.00 - Fredrikstad Stadion. (...)  Målsjanser: 3 - 2.

fotball.vg.no/bors/kamp.php


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 10:22
Blir ikke bedre trent av å sitte på benken, dahehe... Neida, Kvisvik fortjener nok å sitte på benken - problemet er en erstatter.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 10:22

Kvisvik kan ikke ha klippekort på laget så lenge han ikke fungerer.. Synes det er bra Grønhagen krever noe av han, og setter han på benken hvis han ikke er god nok for laget! Og alle spillere må jobbe på en fotballkamp, det nytter ikke at en bare står å ser på og slår et par gode passninger.

 

Men en Kvisvik i form er meget god!! Bare synd det er så lenge mellom hver kamp han spiller bra! De som mener at Kvisvik var god mot LSK kan ikke ha peiling på fotball i det hele tatt.

 

Og som det ble sagt her, så hadde ikke LSK mange sjanser mot oss nei, men døm fikk mange cornere og de kom rundt på vår venstreside flere ganger. Kun solid deffensivt spill fra vår side hindra at LSK kom til mange sjanser..


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 jul 07, 10:28
Er enig i at Kvisvik fortjener en kamp eller to på benken, men hvem skal erstatte han? Multi?! Da foretrekker jeg heller Kvisvik, greit at Multi løper mye  veldig mye, men det hjelper ikke særlig når 8/10 pasninger er feilpasninger.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 07, 10:29

Jeg vil se denna midtbanen mot Lyn:

 

Multe            Kasey             Gashi             Tarik


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 07, 11:06
jeg vil ha multe ut da tarik på den plassen og kvisvik på plassen til tarik..

---------------------------

http://keiko99.net


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 26 jul 07, 12:50

Opprinnelig postet av paco
Raymond er sett på byen god og full dagen før formiddags trening flere ganger,spiser masser av gatekjøkken mat og har gått opp i vekt isteden for ned og dette er hva jeg og mange andre vet.

... og sånn har`n sikkert holdt på siden han fikk smaken på øl og burger for snart 15 år siden, eller tror du han har lagt om livsstilen nå?  Du bør holde deg for god til å skrive sånt "piss" etter et par svake kamper. Raymond har gjort en fremdragende jobb for FFK.

Fofana og Tarik veier 50 kilo hver og drikker sikkert ikke øl. De var allikevel grusomme mot LSK, det er mer bekymringsverdig.

 

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jul 07, 12:57
Opprinnelig postet av *****

Raymond har gjort en fremdragende jobb for FFK.


Ikke overdriv nå.

Fremragende har den alldeles ikke vært, men til tider har den vært bra. Jeg personlig er skuffet over først og fremst useriøsiteten hans. At han ikke skjønner at han må trene mer enn han gjorde på guttelaget til Greåker er for min del helt uforståelig. Vel, han skjønner det sikkert, men det virker ikke som han gjør noe med det. Hadde jeg trent 8-12 økter i uka (vet ikke hvor mye de trener), hadde jeg garantert vært i bedre form. Da sier det seg selv at enten så er kvaliteten på treninga hans for dårlig, eller så spiser/drikker han for for mye usunn mat/drikke.

 


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 jul 07, 14:22
Hvordan står det til med billettene til kampen?
Er det noen som vet om Gashi blir klar til Lyn-kampen? Hadde jo passet utmerket siden Jonna er ute...

---------------------------

FFK for alltid!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jul 07, 16:06
Ja han skal være klar til kampen mot Lyn

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 07, 16:31
Endret: 26 jul 07, 16:32

Håper på dette laget mot Lyn:

 

                                                Rami

             Pac/Sjøberg      -       Gerr       -         Raio        -         Berthels/Sjøberg

 

Multe/gashi    -      Gashi/berg        -      Wherman   -    Koaudio

 

                                 Tarik         -          Gardar

 

Jeg synes det er på tide å gi vår andre Ivorianer en del tillitt snart. Fofana har fått i bøtter og spann, men jeg synes det er greit å kunne beholde Koaudio til neste år også. Tenker da på antall kamper han er nødt til å spille. Kvisvik må prestere jevnere for ikke å bli benket..... 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 07, 16:47
shadar pac må sone betyr det at sjøberg er ditt valg ?   tror heller ikke bertelsen er klar enda så prytz er vel den vi må ta i bruk der da ?

er berg klar da ?

---------------------------

http://keiko99.net


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 07, 17:07
Jeg veit ikke.. Derfor ble den litt uklar. Men altså.. Christian Halvorsen må da være bedre enn Prytz? Eller Thomas Jørgensen, eller han nye som fikk prøve seg mot Odd 2.  Alt ettersom hvilken side Sjøberg tar.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jul 07, 17:21
Nå kan vi ihvertfall utelukke Bertelsen.... Solgt til Viking...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jul 07, 18:23

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg veit ikke.. Derfor ble den litt uklar. Men altså.. Christian Halvorsen må da være bedre enn Prytz? Eller Thomas Jørgensen, eller han nye som fikk prøve seg mot Odd 2.  Alt ettersom hvilken side Sjøberg tar.

Halvorsen er skada.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jul 07, 21:06
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg veit ikke.. Derfor ble den litt uklar. Men altså.. Christian Halvorsen må da være bedre enn Prytz? Eller Thomas Jørgensen, eller han nye som fikk prøve seg mot Odd 2.  Alt ettersom hvilken side Sjøberg tar.

Halvorsen er skada.

 

Det var da svært da  Skal liksom ikke være mulig heller da...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 jul 07, 23:39
Endret: 26 jul 07, 23:40
Opprinnelig postet av DonStian

LSK hadde sjanser...er liten vits i å `glemme` de skuddene på mål LSK hadde, særlig rart at man glemmer Occeans 2 skudd på tampen (1. bra og 1. dårlig)

 

dette er hva vg skriver om sjanser:

Søndag 22/7-07 18.00 - Fredrikstad Stadion. (...)  Målsjanser: 3 - 2.

fotball.vg.no/bors/kamp.php

Kommentatorene telte opp 6 målsjaner til FFK før hawaiifotballen begynte helt på slutten. Occean hadde ett bra skudd som fort kunne gått inn om han hadde truffet bedre. Brenne hadde vel en annulert scoring som selvsagt kunne ha blitt godkjent om dommeren hadde gjort en feil.

Men Kvisvik sto bak kampen to største målsjanser. I tillegg kom han til et godt skudd (jeg syntes det var gøy å se ham prøve å knalle til for en gangs skyld, ser gjerne mer av det), og - noe mange som mener å ha sett kampen tydeligvis ikke har fått med seg - en serie innlegg og cornere som tilsammen var cenitmetre fra suksesso.

Men tilbake til Lyn-kampen; nå som PAC er ute tar vel Sjøberg høyre back. Hvem ser vi på venstreback? Er Prytz frisk og i form?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 jul 07, 00:05
Ikke hørt noe annet, han hadde vel karantene mot LSK?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jul 07, 00:17
prytz var syk + at han sona mot lsk.. håper formen er bra nå

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 jul 07, 00:17

Blir ikke lett for FFK å ta en seier på Ullevåll denne gangen. Se bare på Lyn`s hjemme-statistikk,

R T K R
1 Man 09. April 18:00 Sandefjord (h) 3 - 0

3 Søn 22. April 18:00 Odd Grenland (h) 3 - 1

6 Søn 13. Mai 18:00 Aalesund (h) 0 - 0

8 Man 28. Mai 16:00 Tromsø (h) 4 - 3

10 Lør 16. Juni 19:00 Brann (h) 6 - 0

12 Man 25. Juni 19:00 Rosenborg (h) 2 - 1

Bare Aalesund har klart poeng her. Det gjorde de med å legge 10 mann bak ballen i 90 min + at de hadde griseflaks som fikk med seg det ene poenget.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3