Husk meg
Brukernavn
Passord

Advarsel før kampen mot Lyn ...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 jul 07, 18:22
Endret: 03 jul 07, 18:23

... det blir gjensyn med Norges største k**** (fyll inn resten. Hint; Stjernehallen, tyrkisk kjøttrett, AaFK borte, grisetakling, ikke rødt kort, Godset borte, Agim Shabani, tvilsomt rødt kort)

Husk å ta med beroligende på Ullevaal til denne kampen.

Mine hamer og derrer, dommeroppsettet for runde 15 (sakset fra fotballforumet til VG-nett)

LSK-Odd: Terje Hauge
Lyn-FFK: Svein Erik Edvartsen
Stabæk-VIF: Kjell Alseth
SIF-Brann: Tom Henning Øvrebø
TIL-RBK: Tommy Skjerven
Viking-Start: Brage Sandmoen
AaFK-Sandefjord: Tom Harald Hagen

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 03 jul 07, 18:34

FAEN!!

Vet at hater er et sterkt ord, men jeg HATER han :


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 03 jul 07, 19:01
Opprinnelig postet av Guillermo

FAEN!!

Vet at hater er et sterkt ord, men jeg HATER han :



HERREGUD!!
hvor mange kamper skal den dommeren ødelegge?!

HAT er faktisk riktig ord her. I allefall for min del..

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 jul 07, 00:18

For en talentløs tråd...

(Mannen er blant norges 10 beste dommere, derfor dømmer han Tippeligaen. Get over it!)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jul 07, 00:20
Opprinnelig postet av Plankekæll

For en talentløs tråd...

(Mannen er blant norges 10 beste dommere, derfor dømmer han Tippeligaen. Get over it!)

Men den mannen skulle aldri ha hatt en fløyte i munnen, that`s it. Denne dommeren har markeringsbehov så det renner etter.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 jul 07, 00:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Plankekæll

For en talentløs tråd...

(Mannen er blant norges 10 beste dommere, derfor dømmer han Tippeligaen. Get over it!)

Men den mannen skulle aldri ha hatt en fløyte i munnen, that`s it. Denne dommeren har markeringsbehov så det renner etter.

Der er vi enige, men vi får ikke gjort en dritt med det.


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 jul 07, 00:25
Hadde bare Jonna hatt det.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jul 07, 01:30
Opprinnelig postet av Plankekæll

For en talentløs tråd...

(Mannen er blant norges 10 beste dommere, derfor dømmer han Tippeligaen. Get over it!)



Ti beste? Tja. Jeg tror nok vi snakker om at det er kombinasjon av de ti beste og de ti som har så urealistisk syn på sine evner som toppdommer at de setter seg på lista og uten refleksjon innlater seg med en oppgave som er dem altfor stor...

Seriøst, jeg vet hvordan dette med dommere fungerer i Norge: Du har de som er virkelig gode dommere, også har du de som bare stiller opp på alt, går kurs, er med i styre og stell, sitter i komitéer, i det hele tatt er jævlig ivrige, uten at de egentlig har noen grunn til det, for å si det sånn. Jeg trenger ikke gå lenger enn til mitt eget forbund, Norges Volleyballforbund, for å finne akkurat det der. Det er noe høyere prestisje å dømme i TL, joda, men det er nok samme mekanismer ute og går.

Jeg tror trygt vi kan si at godeste Edvartsen er av de sistnevnte.

Hvorfor, jeg bare spør, hvorfor kan vi ikke bruke dommere fra Sverige??? Det er ikke langt å reise, vi får garantert uhilda dommere som ikke har lest masse bullshit i side opp og side ned i totalt overtabloidisert norsk presse, dommere som dømmer situasjon etter situasjon i stedet for å sette seg fast i et spor. Så kan norske dommere få prøve seg i Sverige.

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 04 jul 07, 01:44
Opprinnelig postet av Asgeir

Hvorfor, jeg bare spør, hvorfor kan vi ikke bruke dommere fra Sverige??? Det er ikke langt å reise, vi får garantert uhilda dommere som ikke har lest masse bullshit i side opp og side ned i totalt overtabloidisert norsk presse, dommere som dømmer situasjon etter situasjon i stedet for å sette seg fast i et spor. Så kan norske dommere få prøve seg i Sverige.


God ide, men går det ann da?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jul 07, 01:59
Opprinnelig postet av ari_lg
Opprinnelig postet av Asgeir

Hvorfor, jeg bare spør, hvorfor kan vi ikke bruke dommere fra Sverige??? Det er ikke langt å reise, vi får garantert uhilda dommere som ikke har lest masse bullshit i side opp og side ned i totalt overtabloidisert norsk presse, dommere som dømmer situasjon etter situasjon i stedet for å sette seg fast i et spor. Så kan norske dommere få prøve seg i Sverige.


God ide, men går det ann da?


For noen sesonger siden hadde vi et par dommer fra østeuropa under utdanning (blant annet en rumener), som dømte norske tippeligakamper. Begge fikk etter det jeg husker karakteren 7 av VG i de kampene de dømte, og dette er jo aldri norske dommere i nærheten av å oppnå.

Så det er absolutt lov med utenlandske dommere i TL.

Hvorfor ikke hyre en god utenlandsk dommer for å dømme lørdagskampen og mandagskampen, begge går på TV, sånn at det er mulig å vise fram for hele landet hvor godt man KAN dømme.

Noen ganger sitter jeg med følelsen at norske dommere dømmer utifra det de leser i aviser om spillere, trenere og lag, og ikke hver enkelt situasjon.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3