Husk meg
Brukernavn
Passord

Kaptein på FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

du tællær ente alene

Knøttespiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 26

Lagt til: 28 jun 07, 15:59
Jeg synes jonna stort sett var suveren i hele fjor, men hva har skjedd med mannen i år? Han har kanskje spilt 2 gode kamper, og forsåvidt scoret noen fine mål hittil i år men utover det synes jeg mannen spiller veldig langt under pari. Kan det være mistrivsel eller er han bare helt ute av form? uansett så synes jeg noen andre burde ta over kapteinsbåndet inntil videre.  noen synspunkter?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 07, 16:01

Opprinnelig postet av du tællær ente alene
Jeg synes jonna stort sett var suveren i hele fjor, men hva har skjedd med mannen i år? Han har kanskje spilt 2 gode kamper, og forsåvidt scoret noen fine mål hittil i år men utover det synes jeg mannen spiller veldig langt under pari. Kan det være mistrivsel eller er han bare helt ute av form? uansett så synes jeg noen andre burde ta over kapteinsbåndet inntil videre.  noen synspunkter?

Han blir kanskje sliten å pendle vær dag?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 jun 07, 16:06
Hvor langt pendler han?

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 jun 07, 16:13

Opprinnelig postet av Erikk
Hvor langt pendler han?

fra Oslo..ca en og enhalv time til to timer kjøring

---------------------------

CUPVINNER 06


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 28 jun 07, 16:16

Hørte at han hadde kjøpt seg leilighet på Kråkerøy, jeg... Var før sesongen eller noe...

---------------------------

Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 jun 07, 16:20
Men det er mange som jobber i Oslo og bor i Fredrikstad, dette bør ikke ha noe å si. Imidlertid er jeg enig i at han ikke har vært like god i år som i fjor.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 07, 17:02

Helt enig med trådstarter.. Jonna var kongen i fjor, i år har han vært slurvete..

Å ta fra ham kapteinsbindet er kanskje å dra det litt langt.. Men vi har mange ledertyper i FFK! Jonna, Rami, Gerrbrand og Raio er vel de klareste ledertypene..I tillegg kommer jo Kasey Wehrman og denne nye Sjøhage. Førstnevnte er så klart en ledertype, andre har jeg abre hørt at er det.

Hadde likt og sett Raio som kaptein, jeg da.. Seriøsiteten hans og spillerstilen er akkurat perfekt for en kaptein.

Han klager nesten aldri på dommeren, kjefter så vidt jeg kan se på medspillere når de gjør det dårlig(roser dem sikkert også når de gjør det bra!), stiller høye krav både til seg selv og medspillere, har en eminemt spillestil som er veldig inspirerende, gir alt for laget og virker som en ålreit type utenfor fotballen også..

Men for all del, Jonna er super han også!

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 jun 07, 17:12
Opprinnelig postet av Lemmy

Helt enig med trådstarter.. Jonna var kongen i fjor, i år har han vært slurvete..

Å ta fra ham kapteinsbindet er kanskje å dra det litt langt.. Men vi har mange ledertyper i FFK! Jonna, Rami, Gerrbrand og Raio er vel de klareste ledertypene..I tillegg kommer jo Kasey Wehrman og denne nye Sjøhage. Førstnevnte er så klart en ledertype, andre har jeg abre hørt at er det.

Hadde likt og sett Raio som kaptein, jeg da.. Seriøsiteten hans og spillerstilen er akkurat perfekt for en kaptein.

Han klager nesten aldri på dommeren, kjefter så vidt jeg kan se på medspillere når de gjør det dårlig(roser dem sikkert også når de gjør det bra!), stiller høye krav både til seg selv og medspillere, har en eminemt spillestil som er veldig inspirerende, gir alt for laget og virker som en ålreit type utenfor fotballen også..

Men for all del, Jonna er super han også!

Sjöhage?? når ble han klar for FFK?? Sjöberg tror jeg kanskje du mener?!...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 07, 17:15

Aaaargh!!! Dette er tredje eller fjerde gangen i dag jeg sier/skriver feil! Sorry. Sjøberg!

Håper nå FFK utelukker og kjøpe Sjøhage(Nå skrev jeg riktig).. Det vil bli et komplett kaos!

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 28 jun 07, 17:18

Alt for mange svensker!

Men jonna må skierpe seg viss han skal fortsette og vere kaptein


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 07, 17:20
Ja..og utrolig mange som heter Anders som jeg surrer med.. Prytz, Stadheim, Grønis, John Anders Bjørkøy og Morgan Andersen.. De to første er jo ikke god nok, så selg dem.. Hehe..

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 28 jun 07, 17:22
Neida, er ikke for mange svensker vettu. Svensker er bra! Köttbullar og greier. Jonna må skjerpe seg ja, og ta litt mer tak, både i sitt eget spill og i kapteinsrollen.
Ramberg kan være kaptein  hehe

---------------------------

FFK for alltid!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 07, 17:22
Endret: 28 jun 07, 17:23
Enda godt at Sjöberg har litt hår. Omtrent samtlige FFK-spillere har den samme almost-skinnhead-looken. Umulig å skille dem til tider

Sagt det før og sier det igjen: Shaaban er for meg det mest naturlige kapteinsemnet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 28 jun 07, 17:30
Og så har vi jo også Shaaban og Shabani... Tenker kommentatorene kommer til å klø seg i hodet...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 jun 07, 19:49
Jeg synes ikke innstillingen til Bjørkøy virker riktig. Og i media byr han ikke mye på seg selv heller. Bare halvmotiverte kjedelige og sutrete sjargonger. Jeg synes det er lite ved Bjørkøy som kjennetegner en typisk kaptien i år. Eneste positive er at han scorer mål.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 28 jun 07, 23:56
Enig. Jeg synes Bjørkøy virker oppgitt, sliten og umotivert. Går på tomgang på en måte. Håper det snur seg og at han finner formen snart.

---------------------------

Næmmen staaakaar han er fra Moss jo...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 jun 07, 11:02
Opprinnelig postet av DrDRE
Og så har vi jo også Shaaban og Shabani... Tenker kommentatorene kommer til å klø seg i hodet...


Noen sliter jo allerede med å se forskjell på Rami Shaaban og Shabana Reman...

Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 29 jun 07, 12:13

Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av DrDRE
Og så har vi jo også Shaaban og Shabani... Tenker kommentatorene kommer til å klø seg i hodet...


Noen sliter jo allerede med å se forskjell på Rami Shaaban og Shabana Reman...

Sleng på Agim Shabani så er kaoset komplett... 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 jun 07, 14:12

Har tatt det opp i mange andre forbindelser. Shaban bør nå være det naturlig kapteinsvalget.

Bjørkøy må først bevise at at fortjener en pass på 11ern , dersom FFK får forsterkinger på midtbanenn.

PS. Han er vel heller ikke selvskrevet med Wehrman og Sjøberg på plass, tror jeg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 02 jul 07, 00:54

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg synes ikke innstillingen til Bjørkøy virker riktig. Og i media byr han ikke mye på seg selv heller. Bare halvmotiverte kjedelige og sutrete sjargonger. Jeg synes det er lite ved Bjørkøy som kjennetegner en typisk kaptien i år. Eneste positive er at han scorer mål.

Helt enig, håper vi nå får på plass en "tydelig" leder. Det kan se ut som Kasey er en slik figur, Bjørkøy er i hvertfall ikke det.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24