Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Nybergsund (3. runde i cupen)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 jun 07, 20:58

FRUSTRASJON!!!

Herreminhatt!! Mest oppgitt over Shabani som nok en gang klarer å pådra seg rødt kort.. Kunne nesten virke som han vil i rekordboka. Begge korta hans var helt korrekte, men utrolig dårlig og uprofesjonelt gjort.. Håper han får så hatten passer og litt til.

Det var dog heller ingen som hadde dagen idag, så det er ikke sikkert det røde kortet hadde stoor innvirkning.

Jeg er også ganske sikker på at FFK ble snytt for straffe i andre omgang.. Nå har jeg ikke sett episoden om igjen, men Gardar får da virkelig en ganske god albue i nakken.. Noen som reagerte på det, eller er det bare rød/hvite briller som har innvirkning??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 jun 07, 21:02

Gidder ikke å bruke energien på å klage på dommeren i dag. Han var vel minst dårlig ute på der hvis vi ikke regner med Trysilgjengen. Men kan bruke, og har brukt masse energi på å klage på egne spillere.

To stk får godkjent, Rami og Gardar.

Resten spilte som fulle sjømenn på perm... liksom ikke så mye mer å si om det.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 jun 07, 21:03

jeg vet ikke om det var straffe, men noe er nok ganske stor sansynlighet for at det skulle vært det.

 

MEN!

 

Det hjelper faen ikke, når vi blir rund spilt og pissa på i store deler av kampen så er det bare å ta av seg hatten for nybergsund. Og gi våre egne spillere rikelig med kjeft!

 

Hvis vi må ha straffe for å klare å utligne mot nybergsund, så fortjener vi ikke bedre!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 jun 07, 21:08
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

jeg vet ikke om det var straffe, men noe er nok ganske stor sansynlighet for at det skulle vært det. 

MEN!

 

Hvis vi må ha straffe for å klare å utligne mot nybergsund, så fortjener vi ikke bedre!

MEN... Situasjonen hadde endra seg!! Gardar hadde vunni duellen og Tarik som  lå rett bak kunne fått tak i ballen å trilla den i nettet..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 27 jun 07, 21:18
Det her er flaut av FFK, de burde si unnskyld til byens supportere.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jun 07, 21:30

Nå forventer jeg en unnskyldning og utskiftninger på laget. Selvfølgelig går det an å si at vi har et tøft kampprogram, men det hjelper faenmeg ikke.. Vi skal ta dem på teknikken, ikke på kondisjonen.

Jeg måtte dra etter 1.omgang, så jeg skal ikke uttale meg om 2.omgangen. Men de første 45 var helt horrible. Hvorfor skal vi ha 35 pasninger, for å si miste den? Jo, fordi det virker som om vi er arrogante. Når vi i tillegg ikke har noen løp fra Tarik eller Gardar offensivt, blir det vanskelig.. Hvor var Brian?(For det var vel Kouadio som var på benken?)

Jeg er rett og slett bare forbanna! Balltap på midten, evneveike sidebacker og stillestående på topp... Hvis man er sliten, så får man si i fra til treneren før kamp! Kan man ikke yte 100% skal man be om å få slippe, for vi har andre sultne spillere på benken..

Men selvfølgelig, all ære til Nybergsund! De var utrolig godt organisert defensivt, og scorte vel på den ene sjansen de hadde i 1.omgang. Fortjent seier!

Eneste godkjente i dag er Agim(Var veldig god i 1.omgang unntatt det gule kortet), Raio, Jonna og Rami..Kall inn alle til straffetrening, eller inndra litt av ferien, Grönis!

SKUFFA, gutter, SKUFFA er jeg!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 jun 07, 21:42
pirk men om du ikke så 2. omgang kan du vel ikke si/vite at/om det var en fortjent seier til nybyggerne..

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jun 07, 21:44

Etter det jeg så i 1.omgang var det det. Uansett om FFK presterte bra i 2.omgang, er det fortjent seier til Nybergsund. Og komme og spille mot et tippeligalag, og løse oppgavene så bra, er veldig godt gjort!

Èn bra omgang mot et 2.divisjons lag er uansett ikke godt nok!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 jun 07, 21:45

Enda mere pirk.. Hvordan kan du mene Raio og Rami på straffetrening?

Å du er opptatt av å skjerme litt av Shabani, men det for da være måte på!! Han hadde også en stygg miss til som fort kunne sendt nybergsund opp til 2-0 før andre omgang.. Han var ikke spesielt god han heller...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 27 jun 07, 21:59
Agim den røde

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jun 07, 22:07
jeg skammer meg over FFK.. dette er for svakt

---------------------------

http://keiko99.net


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 27 jun 07, 22:08
Hårreisende dårlig, og dette får dem betalt for i tillegg!!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 27 jun 07, 22:11
Helt klart svakt, men syns ikke det er så ille av Agim. 3 røde kort på 3 kamper på under en uke må vel nesten være verdensrekord?

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 27 jun 07, 22:13

Skal jeg virkelig være ekkel nå så mener jeg Shabani hadde stor innvirknig på tapet idag.. På det første målet virker Shabani veik og blir rett og slett fraløpt, mens hvisomatte dersomatte Gerrbrandt hadde spilt (forutsatt at han var der Shabani stod), så hadde aldri den mannen løpt fra forsvaret.. På det andre målet blir det et innlegg fra kanten som Shabani venter skal komme i beina for å klarere isteden for å møte ballen kjappest mulig å beine den lengst mulig fra farlig området..

Samtidig skal det sies at på det første målet mister Ramberg ballen i en farlig posisjon og setter dermed de andre i en vanskelig situasjon.. På det andre målet kunne kommunikasjonen vært bedre, men man skal da ikke stå å vente på ballen med henda i sia inni 16 metern.. Det er å be om trøbbel..

Nå er jeg muligens overkant kritisk, men det er fakta.. Gerrbandt er vel også skadet(?), så Shabani er jo uansett det eneste alternativet.. Shabani er en talentfull og trenger derfor matchtrening på aller høyeste nivå, så derfor er det jo heller ikke rart han skal få kamper for A-laget... Håper Shabani lærer av sine feil å kommer sterkere tilbake etter sommerferien

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 jun 07, 22:22
Opprinnelig postet av wergis

Håper Shabani lærer av sine feil å kommer sterkere tilbake etter sommerferien

Enig. Får ikke lagt  hodet hans på hoggestabben, etter sånn hodeløs opptreden:_) Det er veldig viktig å backe opp gutten nå, både supportere og hele laget.  Shabani er nok fullstendig klar over hva han har gjort feil, får bare håpe han kommer styrket ut av det. Ser man positivt på det, kan man vel kalle det "i overkant oppofrende innsats" :-)

 

Stå på Shabani!!!!!!!!!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 jun 07, 22:23
Jeg forventer at samtlige spillere som spilte dagens kamp går ut å supporterne om unnskyldning for dette tapet. Makan til tafatthet, uproffesjonalitet giddaløshet, og innstilling har jeg ikke sett.

Noen spillere bør virkelig gå i seg selv.

Og til vår kaptein; hva med med å gå forran som et godt eksempel? Virkelig gi jernet. Det skader heller ikke å fortelle de andre på laget hvor skapet skal stå. Og det skal ikke stå i trysil.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jun 07, 22:29
Opprinnelig postet av wergis

Skal jeg virkelig være ekkel nå så mener jeg Shabani hadde stor innvirknig på tapet idag..

 

Kanskje det, men man må da kunne vente seg litt insatts fra godt betalte tippeliga-spillere. Hadde vi gitt jernet, men likevel blitt utspilt av et bedre lag, hadde det vært greit, men når insatsen er fraværende så er dette flaut.. Som Kvisviken sa i pausa, det holdt jo tom hans tempo det FFK presterte i 1. omg. 2 omg var litt bedre, men det holder ikke på langt nær..

<FRUSTRASJON>

 

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 07, 09:43

Det er flaut å bare kunne tygge graut, het det i en barnesang for endel år sia. Synes det  også passer på TL spillere som legger innsatsen ned på 2.div nivå og knapt nok det.

FFK trenger en midtbanemotor som virkelig kan gå foran og få de andre med. Håper virkelig at Wehrman kan fylle ut den rolla.

Med forsterkninger på midtbanen bør også Jonna benkes og da er vel hans dager som kaptein over. Hadde da ønsket at Shaban hadde fungert som kaptein ut året.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 jun 07, 13:48

Det er kun en ting jeg lurer på.... Når vi ligger under og jager utlikning... Hvorfor bruker vi ikke Toth? For min del så er han nyttiggere for laget med en ben enn minst to av dem som hoppet inn i går. Skulle nesten hatt en uttallelse fra han Grønnis om Tooth saken jeg... Begynner å lure på om det er noe mer enn kun spiller ferdigheter.

P.S. Du skal vare elendig for å prestere dårligere enn en god del i går..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 jun 07, 13:54
Opprinnelig postet av Klokan

Det er kun en ting jeg lurer på.... Når vi ligger under og jager utlikning... Hvorfor bruker vi ikke Toth? For min del så er han nyttiggere for laget med en ben enn minst to av dem som hoppet inn i går. Skulle nesten hatt en uttallelse fra han Grønnis om Tooth saken jeg... Begynner å lure på om det er noe mer enn kun spiller ferdigheter.

P.S. Du skal vare elendig for å prestere dårligere enn en god del i går..

Akkurat det samme spurte jeg meg selv om i går også, Vi kunne trengt en ute på banen som virkelig kunne ha kriget inn et mål. Han er et godt alternativ da!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3