Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wehrman (29) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 07, 23:03
jeg beklager at jeg dro over til brenne, men vi for ta godt i mot Kasey

---------------------------

http://keiko99.net


geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 29 jun 07, 03:52
Opprinnelig postet av scheien

gutten er fra fredrikstad. da skal han ikke spille i en annen norsk klubb.

hadde vært kult med et banner som det sto simen kan brenne på. hehe.



Bjørkøy sokner til lillestrøm - kan han spille for andre klubber?
Bertelsen til viking - kan han spille for andre klubber?
hoås sokner til molde - kan han spille for andre klubber?
Stadheim sokner til sogndal - kan han spille for andre klubber?

Brenne sokner til fredrikstad - men han kan ikke spille for andre klubber?

Som det blir sagt fra andre, brenne forlenga faktisk kontrakten for at ffk skulle få mer penger. Brenne mente at det var et karrieresteg å gå til lsk, men ville fortsatt gjøre noe for klubben. Er ikke det lojalitet? gode spillere fra frstad må ffk (og du) forvente blir solgt, lojalitet vises i akkurat slike sluttfaser som dette. Brenne viste andre lokale talenter at det er trygt å gå til ffk, man kommer seg videre dersom man ønsker - også til større norske klubber. 

Kanalisere eget raseri over en enkeltperson som ønsker et karrieresprang er smålig og noe jeg syns du burde styre unna. Det gjør klubben ikke noe godt med slikt raseri. Vis alle at FFK er et godt sted å vaere - og både nye og gamle spillere er velkomne. Da er også sjansen for å tiltrekke seg nye spillere bedre.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 jun 07, 08:31

Står om Kasey i Romerikes blad idag.. Han sier han ALDRI har vært bedre, og eneste grunnen til at han får dra er at LSK ikke vil gi han 3 års kontrakt. Keiko sier at LSK kanskje må gå et skritt tilbake på kort sikt for å komme framover osv.. Kasey sier også at hadde det ikke vært for lønningene her i landet, hadde han vært i Australia for lenge sida..

 

Gleder meg til å se Kasey i rødt/hvitt


lsk_supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 jun 07
Innlegg: 1

Lagt til: 29 jun 07, 11:11
Endret: 29 jun 07, 11:12

Opprinnelig postet av Kent
Hva er grunnen(e) til at LSK vil kvitte seg med en så god spiller? Hvis han er en av Tippeligaens beste defensive midtbanespillere får jeg det ikke helt til å stemme at de ikke vil satse på ham selv om jeg vet at det er en (potensielt) god spiller på veg inn.

Først av alt vil jeg gratulere dere med en klassesignering.

I Kasey får dere ett arbeidsjern som aldri gir seg. Han er lojal mot både klubb og fans, og dere kommer raskt til å få sansen for han.
Selv er jeg veldig trist over at han forsvinner, og gruer meg til å se han i ffk drakta mot oss i debutten hans.
Krigen om midtbanen mellom Mouelhi og Kasey, ser i dag desverre ut til å bli rått parti.

Ønsker Kasey lykke til i sin nye klubb!

---------------------------

Fugla!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 jun 07, 17:52
[quote=geirsand]
Opprinnelig postet av scheien

gutten er fra fredrikstad. da skal han ikke spille i en annen norsk klubb.

hadde vært kult med et banner som det sto simen kan brenne på. hehe.



Bjørkøy sokner til lillestrøm - kan han spille for andre klubber?
Bertelsen til viking - kan han spille for andre klubber?
hoås sokner til molde - kan han spille for andre klubber?
Stadheim sokner til sogndal - kan han spille for andre klubber?

Brenne sokner til fredrikstad - men han kan ikke spille for andre klubber?

nå er det jo bare stadheim av de som faktisk ville gå til oss istedenfor å bli i sogndal. hoås var ikke med i fremtidsplanene til molde.  de to andre kom hit fra andre klubber enn viking å lillestrøm. hadde de fått kontrakt med lillestrøm eller viking så hadde de heller gått dit. men det fikk de ikke. derfor er de her.

hvis f.eks bertelsen vil til viking, så skjønner jeg det veldig godt. å vil ønske han lykke til der. men nå spørs det vel om da,a hans er intressert da. ho kommer vel fra hvaler.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 30 jun 07, 07:03
Opprinnelig postet av lsk_supporter

Først av alt vil jeg gratulere dere med en klassesignering.

I Kasey får dere ett arbeidsjern som aldri gir seg. Han er lojal mot både klubb og fans, og dere kommer raskt til å få sansen for han.
Selv er jeg veldig trist over at han forsvinner, og gruer meg til å se han i ffk drakta mot oss i debutten hans.
Krigen om midtbanen mellom Mouelhi og Kasey, ser i dag desverre ut til å bli rått parti.

Ønsker Kasey lykke til i sin nye klubb!

Vi har sansen for Kasey allerede!  (Tror jeg kan si det på vegne av mange)

Han er definitivt en grunn til at jeg våger å glede meg til hjemmekampen mot LSK.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


geirsand

Knøttespiller
Ble medlem: 11 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 02 jul 07, 02:52
Endret: 02 jul 07, 02:54
[quote=scheien]
Opprinnelig postet av geirsand
Opprinnelig postet av scheien

gutten er fra fredrikstad. da skal han ikke spille i en annen norsk klubb.

hadde vært kult med et banner som det sto simen kan brenne på. hehe.



Bjørkøy sokner til lillestrøm - kan han spille for andre klubber?
Bertelsen til viking - kan han spille for andre klubber?
hoås sokner til molde - kan han spille for andre klubber?
Stadheim sokner til sogndal - kan han spille for andre klubber?

Brenne sokner til fredrikstad - men han kan ikke spille for andre klubber?

nå er det jo bare stadheim av de som faktisk ville gå til oss istedenfor å bli i sogndal. hoås var ikke med i fremtidsplanene til molde.  de to andre kom hit fra andre klubber enn viking å lillestrøm. hadde de fått kontrakt med lillestrøm eller viking så hadde de heller gått dit. men det fikk de ikke. derfor er de her.

hvis f.eks bertelsen vil til viking, så skjønner jeg det veldig godt. å vil ønske han lykke til der. men nå spørs det vel om da,a hans er intressert da. ho kommer vel fra hvaler.

Nå tok du kanskje ikke helt poenget mitt. De fire nevnte spillerne var bare for å eksempelifisere.

Jeg mener at holdninger som "simen kan brenne" bare gjør klubben vondt og jeg ser ikke hvorfor du, og andre, føler et sånt hat mot en spiller som blir solgt for 7 (?) mill fordi han ønsker å ta et skritt videre i karrieren. Det skader bare klubben du gir inntrykk av å ville støtte. Hva vil du oppnå med et banner med "simen kan brenne"? Vise at det ikke er akseptert å bli solgt til en annen norsk så de andre spillerne på laget ikke skal ønske det samme?

Argumenter gjerne for hvordan hat mot ex-spillere gagner FFK. Jeg sliter med å komme med noen gode grunner, så flott om du hjelper meg.


persa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jul 07
Innlegg: 1

Lagt til: 04 jul 07, 23:37

Vi kommer ALDRI til å hate Kasey Wehrmann, en ekte kriger.

Gratulerer med en kjernekar og en meget god spiller. Han er verdt hver eneste krone dere ga for han.

Vi savner deg Kasey.

Plankehaugen, ta han godt imot og behandle han pent ellers får dere med meg å gjøre.......he,he.

Lykke til videre Kasey.......

Evig fugl..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jul 07, 23:57
Opprinnelig postet av scheien

er klar over det. en han dro jo. han kunne ha blitt. gutten er fra fredrikstad. da skal han ikke spille i en annen norsk klubb. hadde han dratt til utlandet hadde jeg forstått det.

hadde vært kult med et banner som det sto simen kan brenne på. hehe.

 

Uanset banner eller ikke banner,  tror jeg at jeg skal ta med meg ørepropper den kampen. Kommer garantert til å bli tidenes pipekonsert den søndagen...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jul 07, 00:03
Synes folk skal ha i bakhodet at Brenne nærmest ga FFK 7 mill ved å forlenge kontrakten 1 år som takk til FFK. Og det til fordel for at han kunne fått en del av det i sign on fee istedet. Brenne hadde hatt Eggen i 9 år og følte han trengte noe nytt for å komme videre. Hitill har han ikke tatt noen steg videre, snarere tvertimot, selvom han har fått landskamper.....

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 05 jul 07, 02:01

Simen Brenne har egentlig alltid vært best på høsten. Så personlig tror jeg han kommer som en kule utover sesongen!

---------------------------

www.performance07.no


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 05 jul 07, 02:38
Opprinnelig postet av persa

Vi kommer ALDRI til å hate Kasey Wehrmann, en ekte kriger.

Flott holdning. Selv kommer jeg aldri til å hate Simen Brenne fordi han tok et valg som han mente var det beste for ham, bare fordi en del supportere mener det hadde vært bedre om han ble i FFK.

Kasey Wehrman kommer nok til å bli hyllet som fortjent så lenge han er i FFK. Hva som skjer den dagen han måtte dra videre det får tiden vise. Det er visst ganske mange i Fredrikstad som fremdeles hater Jørn Andersen for at han forlot FFK etter nedrykket i 84. Hva kan jeg si? Skulle Jørn A ha visnet hen i FFK og annendivisjon (det het vel det dengang) i stedet for å utnytte talentet sitt for alt det var verdt, slik han gjorde? Ville jo vært idioti, ikke minst når en ser hvor langt han kom. I mine øyne er den som ikke viser en spiller mer forståelse enn som så ikke egentlig en fan av spilleren, bare av sine egne drømmer.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 05 jul 07, 03:06

Er det forresten noen som vet om Moss får noen kroner i forbeindelse med at Wehrman gikk til LSK, på samme måte som de fikk da Brenne gikk andre veien?

(Det hører kanskje ikke hjemme her, men jeg ville ikke starte en egen tråd på Fotball Generelt bare for å spørre om det...)

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 05 jul 07, 05:45
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Er det forresten noen som vet om Moss får noen kroner i forbeindelse med at Wehrman gikk til LSK, på samme måte som de fikk da Brenne gikk andre veien?

(Det hører kanskje ikke hjemme her, men jeg ville ikke starte en egen tråd på Fotball Generelt bare for å spørre om det...)

Moss vil få en slump med kroner ja. Det stod skrevet her på forumet et sted, men husker ikke akkuratt hvor!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 07, 13:43
moss har ikke krav på en krone. om FFK hadde gitt over 2 mill hadde moss hatt retten på alt over 2.

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jul 07, 14:28

Opprinnelig postet av keiko99
moss har ikke krav på en krone. om FFK hadde gitt over 2 mill hadde moss hatt retten på alt over 2.

Sa han kategorisk... Og feil, så vidt jeg har forstått det. Hvor har du det fra, keiko99?

Tidligere har det fremkommet informasjon som sier at Moss vil ha rett på 30% av summen over 1.050.000.  Hvis FFK kjøper Wehrman for 2.000.000 kroner, skal Moss ha 30% av 2.000.000-1.050.000, som blir 285.000 kroner.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 07, 14:43
det har jeg fra venner i fredriksad

---------------------------

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 05 jul 07, 17:01
Opprinnelig postet av keiko99
moss har ikke krav på en krone. om FFK hadde gitt over 2 mill hadde moss hatt retten på alt over 2.


Jeg har ingen tro på at Moss ville hatt rett på 100% av summen over en viss terskel.....

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 jul 07, 20:53

Opprinnelig postet av keiko99
det har jeg fra venner i fredriksad

 

Det har han fra meg, men mulig jeg tar feil. På kråkeforumet leste jeg etter jeg snakket med Keiko99 at Wherman gikk til LSK for 1,5 mill og Moss skulle ha prosenter av forskjellen mellom det han gikk til moss for og ev videresalg... Om det stemmer er en annen sak...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 06 jul 07, 01:01
Skulle visst ha laget en egen tråd om dette likevel. Seks svar så langt, og jeg er like klok.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24