Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Sandefjord - FFK (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jun 07, 20:50
ja det ble 2-2. gardar var nære til at FFK kunne stjele alt, men jeg er fornøyd

---------------------------

http://keiko99.net


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 20 jun 07, 20:54
Samme her. Fornøyd med 2-2. Ny mulighet til søndag, dog uten Kvisvik.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 20 jun 07, 20:55

Gardar! der Bomber!

uavgjort var vel forsåvidt greit, selv om jeg håpet på seier. Synd at vi setter ballen like utenfor rett før Munoz gjør 2-1...skulle gjerne ha fått mer enn ett mål i den gode perioden rett etter pause


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 jun 07, 20:56
Umulig å ta tre poeng borte. Hvem klarer å løse borte-koden?

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 20 jun 07, 20:59

Opprinnelig postet av aavdst
Umulig å ta tre poeng borte. Hvem klarer å løse borte-koden?

Ser sånn ut. Den som knekker den koden er helten min!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 jun 07, 21:01
Endret: 20 jun 07, 21:02

Opprinnelig postet av aavdst
Umulig å ta tre poeng borte. Hvem klarer å løse borte-koden?

Ring Martin Kolberg. Han har peil på koder og sånt.

Fra spøk til alvor. I dagens kamp spilte vi enten veldig bra eller fryktelig dårlig. Rami hadde ikke spesielt god kommunikasjon med forsvaret, fortsetter å være svak i felt, men er konge på strek.

Byttene i pausa snudde kampen fullstendig, og det så ut som et tidsspørsmål før vi skulle ta ledelsen. Så kommer Sandefjord til en sjanse fordi forsvaret sover, og er tar de ledelsen.

Jeg synes vi viser stor fighting spirit når vi klarer å score et mål og utligne, men jeg er redd Godset er et bedre lag enn Sandefjord, og vi må heve oss før neste kamp.

Tabllen er fortsatt hyggelig lesing:

Brann 11 22 - 19 23
 
Stabæk 11 18 - 11 22
Viking 11 17 - 15 18
Lillestrøm 10 18 - 11 17
Rosenborg 10 20 - 14 17
Fredrikstad 11 19 - 18 16
Tromsø 11 19 - 19 16
Strømsgodset 11 13 - 17 15
Lyn 10 23 - 18 14
Start 10 16 - 18 13
Vålerenga 10 8 - 10 12
Sandefjord 11 12 - 18 9
 
Aalesund 11 14 - 24 8
Odd Grenland 10 8 - 15 4
 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 20 jun 07, 21:07
Fornøyd med mesteparten av 2. omgang. 1. omgang gikk akkurat som forventet - FFK ble r*vkjørt... Tok seg opp etterhvert, og er alt i alt fornøyd med ett poeng - på samme måte som forloveden min (SF-fan) er fornøyd med ett poeng.. Fint for husfreden...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 20 jun 07, 22:15
Bare for å ta selve målene: begge kommer jo som en konsekvens av at forsvaret ikke følger med. Når Raio driver å kriger med en motspiller stopper alle opp og ser på i stedet for å markere ut motspillere. Ballwatching av værste slag. Irriterende.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 07, 22:55
Endret: 20 jun 07, 22:56
Hvem tror dere tar plassen til Raymond, nå som han må stå over? Brian kan vel spille på der?

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 20 jun 07, 22:57
Fofana spilte vel en del venstrekant i sesongoppkjøringa når Raymond var skadet? Stadheim er også en ganske naturlig erstatter, men holder vel egentlig ikke tippeliganivå per dags dato..

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 20 jun 07, 22:59
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror dere tar plassen til Raymond, nå som han må stå over? Brian kan vel spille på der?


Kanskje Tarik. Multe og Stadheim får jo også en del tillit av Grönis, så det er vanskelig å si. Holder en knapp på Multe.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jun 07, 23:27

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 20 jun 07, 23:28

Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem tror dere tar plassen til Raymond, nå som han må stå over? Brian kan vel spille på der?


Kanskje Tarik. Multe og Stadheim får jo også en del tillit av Grönis, så det er vanskelig å si. Holder en knapp på Multe.

Tja, nå ser jeg egentlig at Multe tar plassen på venste back.. Prytz blir jeg egentlig mere og mere oppgitt over..

La Stadheim eller kanskje Elfenben nr 2 (kouadio?) prøve seg..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 21 jun 07, 00:12
Raijo nok en gang på rundens lag

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 21 jun 07, 02:00
Var på Storstadion i dag. Ingen tvil om at Fredrikstad vant duellen på tribunen i alle fall. Heftig for et liv på bortebane!

Rajo Piiroja sto fram utover kampen som den store spilleren i mine øyne. Spiller med stor autoritet og solid defensiv trygghet, og kom i tillegg på flere gode offensive løp. Ser scoringssulten ut om dagen!
Men rundt Piiroja blir forsvaret i blant stående og sove, som om alle regner med at Rajo ordner opp likevel. Noe han stort sett gjør, men likevel.

Prytz så ut til å være ute av form. Har han ikke slitt med skader i det siste? Det så uansett ikke ut til å skorte så mye på viljen som evnen, vi får håpe han kommer sterkere tilbake.
Synd Kvisvik må stå over neste kamp, han ser ut til å være på en god bølge for tiden.

Den største positive overraskelsen for dagen må likevel sies å ha vært Ramberg. En og annen feilpasning til side, har gutten noengang vært så god på bortebane? En av FFKs beste i dag, kreativ oog ivrig offensiv, og insatsvillig til tusan defensivt. Meget oppløftende!

Så langt har FFK tatt poeng i fire av seks bortekamper. Selv om borteseieren lar vente på seg er det slettes ingen pinlig statistikk.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 jun 07, 16:14

Ok kamp av FFk, Ranberg viser at han vil fighte for plassen, flott. Kanskje ikke så popt å si, men tror faktisk han kan spille på høyere nivå enn Jonna.

Ellers tar jeg nå tilbake alt jag har sagt om Gardar. han minner meg om Ringberg i boksen, og har overbevist om at han holder Tl nivå. Synes det også var positiv at Grønis benka Fofana. kanskje det kan tenne han ekstra.

Uavgjort var meget bra mot et lag som kjemper fenbrilsk.

bra jobba.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 07, 21:13
Opprinnelig postet av dracula

Ok kamp av FFk, Ranberg viser at han vil fighte for plassen, flott. Kanskje ikke så popt å si, men tror faktisk han kan spille på høyere nivå enn Jonna.

Ellers tar jeg nå tilbake alt jag har sagt om Gardar. han minner meg om Ringberg i boksen, og har overbevist om at han holder Tl nivå. Synes det også var positiv at Grønis benka Fofana. kanskje det kan tenne han ekstra.

Uavgjort var meget bra mot et lag som kjemper fenbrilsk.

bra jobba.

 

Helt enig med deg både angående Ramberg og Gardar!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 jun 07, 14:17
Endret: 22 jun 07, 14:18
Litt vanskelig å sette fingeren på, men i det siste har det sneket seg inn en feeling av at Jonna kansje blir den som må vike plassen for en eventuell Wehrman. (Nå er jo Ramberg jævlig ustabil, så skal ikke være bombastisk akkurat).

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 22 jun 07, 16:38
Det er i alle fall bra at det blir hardere konkurranse om plassene på midtbanen.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jun 07, 16:55

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Det er i alle fall bra at det blir hardere konkurranse om plassene på midtbanen.

Amen. Samme for meg hvem som blir ofret. Alle spillerne kommer til å bli brukt mye uansett. Hardere kamp om plassen på laget er kun positivt!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24